نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۵

سرویس EA Access در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی قرار گرفت

کمپانی الکترونیک آرتز امروز اعلام کرد که سرویس EA Access که پیش از این فقط برای کاربران کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس بود، از امروز نیز برای کاربران رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفته است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سرویس EA Access در سال ۲۰۱۴ کار خود را برروی کنسول ایکس‌باکس وان آغاز کرد. این سرویس به مشترکینش این اجازه را می‌دهد که با پرداخت ماهیانه مبلغ ۳.۹۹ پوند، به طور کامل به برخی از باز‌ی‌های کمپانی الکترونیک آرتز دسترسی نامحدود داشته باشند. یکی دیگر از مزایای این سرویس، این است که به مشترکینش اجازه دسترسی به برخی از بازی‌ها را پیش از زمان انتشارشان می‌دهد و کاربران می‌توانند به مدت ۱۰ ساعت، نسخه اصلی بازی را تجربه کنند و در صورت تمایل، با تخفیف، نسخه اصلی را خریداری کنند.

امروز کمپانی الکترونیک آرتز، این سرویس را برای کاربران رایانه‌های شخصی نیز منتشر کرد. کاربران رایانه‌های شخصی می‌توانند از طریق نرم‌افزار اوریجین به این سرویس دسترسی داشته باشند.

در حال حاضر ۱۵ بازی برای رایانه‌های شخصی توسط این سرویس در دسترس قرار گرفته است که در میان آنها بازی‌هایی همچون Dragon Age: Inquisition، Battlefield: Hardline، Battlefield 4، Sim City، FIFA 15 و سه‌گانه Dead Space دیده می‌شوند.

بازی‌های جدیدتری مانند FIFA 16 و Star Wars: Battlefront هنوز توسط این سرویس در دسترس قرار نگرفته‌اند اما احتمال اینکه در آینده این بازی‌ها به کاتالوگ بازی‌ها اضافه شوند، بسیار زیاد است. در انتها می‌توانید لیست کامل بازی‌هایی که توسط این سرویس برای کاربران رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفته است را مشاهده کنید:

در راستای دیگر اخبار مربوط به این سرویس، سونی اعلام کرده بود که این سرویس را برای کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 ارائه نخواهد کرد زیرا به نظر آنها ارزش کافی ندارد. با اینکه دلیل سونی برای ارائه نکردن این سرویس نداشتن ارزش کافی اعلام شده بود، کمی بعد این کمپانی‌ ژاپنی اعلام کرد دلیل اصلی آنها، مشکلات احتمالی‌ای بود که امکان داشت این سرویس برای دو سرویس پلی‌استیشن پلاس و پلی‌استیشن ناو ایجاد کند.

نظر شما در اینباره چیست؟ آیا به نظر شما این سرویس ارزش پرداخت این مبلغ را دارد؟

منبع: MCVUK


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده