// سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

بروزرسانی جدید بازی Diablo 3 تقریبا در اندازه یک بسته‌الحاقی خواهد بود

هنوز هم از بازیکنان Diablo 3‌ هستید؟ اگر جواب‌تان مثبت است، پس خود را برای یک به‌روزرسانی بزرگ با انبوهی از محتوا آماده کنید. به‌گفته‌ی بلیزارد این به‌روزرسانی همراه‌با فصل جدید بازی Diablo 3 عرضه می‌شود.برای جزئیات بیشتر همراه زومجی باشید.

بلیزارد به پشتیبانی خود از بازی محبوب Diablo 3‌ ادامه می‌دهد. طبق گفته‌های بِرَندی نِوِلِستیس کَمِل، مدیر روابط عمومی بازی دیابلو، «فصل جدید بازی از روز ۱۵ ژانویه (۲۵ دی‌ماه) آغاز می‌شود». او در ادامه با اشاره به به‌روزرسانی جدید افزود:

ما برای انتشار به‌روزرسانی قبل از [فصل جدید] برنامه‌ریزی کرده‌ایم. درحالی‌که ما معمولا در روز سه‌شنبه به‌روزرسانی را انجام می‌دهیم، [بااین‌حال]، تاریخ [انتشار] در صورت بُروز مشکل فنی در زمان آماده‌سازی و استقرار بِروزرسانی قابل تغییر است. به همین دلیل است که برای ما دادن تاریخ انتشار برای هر به‌روزرسانی‌ مشکل است.

به‌روزرسانی ۲.۴ که اکنون در دسترس کاربران PTR (تست عمومی) قرار دارد دارای منطقه‌ای جدید با نام Greyhollow Island است. ظاهرا بلیزارد قصد دارد با نقشه جدید قابلیت‌های جدیدی را به مرحله آزمایش بگذارد زیرا باتوجه‌به جزئیات منتشر شده از نقشه جدید، نه ارتباطی میان نقشه با داستان اصلی بازی دیده می‌شود و نه خط داستانی جدیدی به بازی اضافه خواهد شد.

آغاز فصل پنجم Diablo 3 - season 5 فصل پنجم دیابلو 3 جمعه ۲۵ دی‌ماه آغاز می‌شود

مقاله مرتبط

  • سبک‌شناسی بازی‌های ویدئویی: معرفی سبک نقش‌آفرینی

منطقه Greyhollow طبق گفته‌ی سازندگان دارای حالت ماجراجویی (Adventure Mode) بوده و بارها قابلیت انجام را خواهد داشت. این منطقه همچنین دارای حال و هوای رمز‌آلودی نیز است. پرده‌برداری از این رمز و راز بدون هیچگونه ترتیب خاصی توسط بازیکنان صورت می‌گیرد. بازیکنان با هربار ورود به نقشه قادر به انجام مأموریت‌های جدیدی نیز هستند. شما می‌توانید جزئیات بیشتری از منطقه Greyhollow را در وب‌سایت رسمی بازی مشاهده کنید.

به‌روزرسانی ۲.۴ دارای سیاه‌چاله‌های جدید، چالش‌های جدید‌، آیتم‌ها و سِت‌های جدید، قدرت‌های متنوع به همراه دو محل جدید یکی با نام Eternal Woods که در شرق Ruins of Sescheron واقع شده و دیگری The Royal Quarters، در نزدیکی Leoric's Manor، منطقه پادشاه اسکلت‌ها است. بازنِگری کلاس‌ها و افزوده شدن دشمنان جدید برای به چالِش کشیدن شما از دیگر ویژگی‌هایی است که GreyHollow‌ را منحصر‌به‌فرد می‌کند. سازندگان همچنین دو ویدیوی زیر را برای آشنایی بیشتر با محیط به‌روزرسانی منتشر کرده‌اند:

نقشه جدید Greyhollow Island:

بازبینی سِت کلاس‌ها در به‌روزرسانی ۲.۴.۰:

این به‌روزرسانی برای هرسه پلتفرم رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. آیا شما هنوز از بازیکنان دیابلو ۳ هستید؟ دیدگاه خود را در رابطه با به‌روزرسانی جدید با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده