نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵

بازی انحصاری Quantum Break مراحل پایانی ساخت خود را سپری می‌کند

یکی از آثاری که طرفداران کنسول ایکس‌باکس وان چشم انتظار عرضه آن در سال ۲۰۱۶ هستند، بازی انحصاری Quantum Break است. حال سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که این اثر مراحل پایانی ساخت خود را سپری می‌کند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

Quantum Break یکی از بازی‌های انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان در سال ۲۰۱۶ خواهد بود که تعاملی از بازی و یک برنامه تلویزیونی است و دستکاری کردن زمان یکی از المان‌های اصلی گیم‌پلی آن است. به‌علاوه بازیگران هالیوودی مشهوری مثل شاون اشمور (بازیگر فیلم X-Men) و دامینیک موناگان (بازیگر فیلم Lord of the Rings) هم در این اثر حضور خواهند داشت. این بازی ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۵ عرضه شود که با تاخیر روبرو شد و حال قرار است در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۶ (۱۷ فروردین ۹۴) عرضه شود. سازندگان بازی در استودیو رِمدی، این روز‌ها سخت در تلاش هستند تا بازی را در تاریخ تعیین شده آماده و عرضه کنند. حال توماس پوها، مدیر بخش بازاریابی این استودیو، توییتی منتشر کرده که بر اساس آن Quantum Break روز‌های پایانی ساخت خود را سپری می‌کند:

زمان زیادی تا تمام شدن ساخت بازی باقی نمانده است. Quantum Break به زودی کامل خواهد شد. اعضای تیم خسته هستند، ولی تمام شدن بازی پس از این مدت انرژی مضاعفی به آن‌ها می‌دهد.

پس از این توییت یکی از طرفداران سوال جالبی از پوها پرسید و گفت که آیا تیم سازنده بازی در حالت «Crunch Mode» است؟ این حالت یک اصطلاح اقتصادی است و زمانی به کار می‌رود که اعضای یک تیم بیش از حد انرژی صرف تمام کردن پروژه‌ای می‌کنند. مدیر بازاریابی رِمدی در پاسخ به این سوال هم گفت:

بخش اعظمی از اعضای تیم سازنده بازی این روز‌ها ساعات زیادی را صرف ساخت آن می‌کنند. به همین دلیل هم به نظر من می‌توان از این اصطلاح استفاده کرد.

در راستای اقدامات سخت کوشانه استودیو رمدی برای تمام کردن ساخت Quantum Break، این استودیو در روز پایانی سال ۲۰۱۵ پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد که آن‌ها را در حال رفع باگ‌های بازی نشان می‌داد. به هر حال باید منتظر ماند و دید که ساخت این اثر چه زمانی رسما تمام یا اصطلاحا «گُلد» می‌شود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده