نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵

تاریخ انتشار نسخه آزمایشی محدود بازی The Division مشخص شد

در حالی که کمپانی یوبی‌سافت پیش از این اعلام کرده بود نسخه بتا محدود The Division را اوایل سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد کرد، امروز یکی از کاربران سایت ردیت تاریخ عرضه نهایی آن را اعلام کرده است. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

بدون شک یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۶ اثر The Division از یوبی‌سافت است. نسخه نهایی این بازی در تاریخ ۸ اسفند ۹۴ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شد. ولی افرادی که به حد کافی خوش‌شانس باشند، می‌توانند نسخه بتا آزمایشی بازی را پیش از عرضه نسخه نهایی تجربه کنند.

یوبی‌سافت پیش از این اوایل سال ۲۰۱۶ را به عنوان تاریخ احتمالی عرضه این نسخه آزمایشی اعلام کرده بود؛ ولی اخیرا یکی از کاربران سایت ردیت با نام Immortan-Joe9 برای اطلاع از تاریخ انتشار دقیق این نسخه، با بخش ارتباط مشتریان یوبی‌سافت ارتباط برقرار کرده و این کمپانی هم در پاسخ ۲۹ ژانویه (۸ دی) را تاریخ عرضه نسخه آزمایشی اعلام کرده است. متن دقیق پاسخ یوبی‌سافت به این کاربر به شرح زیر است:

نسخه بتا آزمایشی بازی The Division در تاریخ ۲۹‌ ژانویه آغاز خواهد شد. مجوز‌های (Key) این نسخه تقریبا دو هفه مانده به زمان انتشار آن برای افراد واجد شرایط ارسال خواهد شد.

همچنین در ادامه می‌توانید تصویری از صحبت‌های رد و بدل شده بین این کاربر و مسئول یوبی‌سافت را مشاهده کنید که مهر تاییدی بر اظهارات وی است:

The Division

در حالی که شاید نتوان هنوز هم به تاریخ اعلام شده استناد کرد، ولی با توجه به تاریخ انتشار نسخه نهایی، عرضه نسخه آزمایشی تقریبا با فاصله یک ماهه معقول به نظر می‌رسد.

البته یوبی‌سافت پیش از این یک نسخه آلفا از بازی را برای دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان منتشر کرده بود که می‌توانید یک تریلر کوتاه از گیم‌پلی آن را در زومجی تماشا کنید. به‌علاوه نظام رده بندی سنی بازی‌ها (ESRB) اخیرا با بررسی این بازی، درجه‌بندی سنی بزرگسال را به آن اختصاص داد.

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده