نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰

اطلاعات جدیدی از بازی Scalebound انحصاری ایکس‌باکس وان منتشر شد

سبک و ماهیت اصلی بازی Scalebound که به شکل انحصاری برای ایکس‌باکس وان ارائه شده٬ هنوز مشخص نیست. اما روز گذشته کِن لاب، مدیر بخش نوآوری استودیوهای مایکروسافت اطلاعات جدید و جالب‌ توجهی از این بازی منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

لاب گفت مایکروسافت می‌داند استودیوی پِلاتینوم گِیمز در ساخت بازی‌های عالی تبحر دارد و به همین دلیل با آن‌ها وارد همکاری شده است. برای اینکه Scalebound برای مخاطبان غربی تولید شده، وی عقیده دارد مایکروسافت برای فروش بازی در سراسر جهان با سختی مواجه است. براساس گفته‌های لاب، کار اصلی بازیکنان در Scalebound هیولاکشی نیست. اگر دوست دارید بیشتر در رابطه با این بازی بدانید، به کارها و بازی‌های پلاتینوم گیمز فکر کنید، پس از آن، کارهای مفیدی که استودیوهای مایکروسافت انجام می‌دهند را به این بازی اضافه کنید و تلفیق آن‌ها را Scalebound بنامید. اژدهایی که در تریلر رونمایی بازی وجود داشت در بازی خواهد بود. لاب به طرفداران قول داده در سال جاری میلادی گیم‌پلی بازی Scalebound را عرضه کند، اما هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست. لاب می‌گوید:

Scalebound یک بازی واقعی و عالی است ٬ زمانی که مردم این بازی را درک کنند، هیجان‌زده خواهند شد. Scalebound یک بازی درجه‌ یک (AAA) است. زمانی که که بهترین کارهای یک استودیو را با همکاری یکی از بهترین بازی‌سازان دنیا جمع‌آوری کنید، Scalebound اتفاق می‌افتد.  منتظر این بازی باشید، چراکه بازی بسیار خوبی است. انتظار داریم پلاتینوم با Scalebound یکی از بهترین بازی‌های تاریخ را تولید کنند.

باتوجه به سابقه‌ی هیدِتاکی کامیا، کارگردان این بازی و البته کمک‌های مالی و فنی مایکروسافت در ساخت بازی، احتمالا Scalebound به یک بازی بزرگ تبدیل خواهد شد. نظر شما در رابطه با این اطلاعات چیست؟ منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده