نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

باندل جدید Rainbow Six Siege کنسول ایکس‌باکس وان معرفی شد

شعبه ایتالیا خرده‌فروشی آمازون باندل Rainbow Six: Siege کنسول ایکس‌باکس وان را لیست کرده است که شامل نسخه‌های اول و دوم Rainbow Six Vegas نیز می‌شود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

باندل Rainbow Six Siege کنسول ایکس‌باکس وان حدود دو هفته دیگر و در تاریخ ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) عرضه خواهد شد و قیمت آن هم ۳۹۰ دلار اعلام شده است. این باندل شامل یک ایکس‌باکس وان ۱ ترابایتی، یک کنترلر، یک کابل HDMI، آداپتور برق کنسول و البته نسخه فیزیکی بازی Rainbow Six: Siege خواهد بود.

ولی شاید جالب‌ترین هدیه‌ای که مایکروسافت همراه با این کنسول عرضه می‌کند، امکان دانلود رایگان دو نسخه پیشین سری Rainbow Six یعنی نسخه‌های اول و دوم Vegas باشد. این دو بازی بر روی کنسول ایکس‌باکس 360 عرضه شده بودند که به لطف قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان، می‌توان هر دو آن‌ها را با خرید این باندل به شکلی رایگان دانلود و بازی کرد.

باندل Rainbow Six Siege کنسول ایکس‌باکس وان

نسخه Siege سری Rainbow Six با تمرکز بر بخش آنلاین در تاریخ ۱۰ آذر برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی توسط یوبی‌سافت عرضه شد که البته نتوانست در مقایسه با نسخه‌های وگاس خیلی موفق باشد. چرا که نسخه‌های پیشین در کنار قسمت آنلاین و همکاری تیمی، شامل بخش داستانی نیز بودند و بخش‌های آفلاین آن‌ها در مجموع تنوع بیش‌تری نسبت به نسخه اخیر داشت.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده