نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

بازی The Division رده بندی سنی بزرگسال را دریافت کرد

امروز نظام رده‌بندی سنی بازی‌ها (ESRB)، رده‌بندی سنی چند بازی را اعلام کرد که در میان آنها بازی The Division نیز دیده می‌شد. این بازی از ESRB رده‌بندی سنی بزرگسال را دریافت کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

با استناد به ویدیوها و اطلاعاتی که تا به حال از بازی Tom Clancy's The Division منتشر شده، همه می‌دانیم که با یک بازی خشن و پر از کشت و کشتار و خون روبه‌رو هستیم. به همین دلیل ESRB که وظیفه رده‌بندی سنی بازی‌ها را بر عهده دارد، به جدیدترین بازی یوبی‌سافت رده‌بندی سنی بزرگسال را اختصاص داد. در وب‌سایت رسمی نظام رده‌بندی سنی بازی‌ها، در توضیح دلیل تعلق گرفتن رده‌بندی سنی بزرگسال به این بازی چنین آمده است:

بازی The Division یک بازی شوتر سوم شخص است که در آن بازیکن‌ها در نقش مامور یک نهاد دولتی مخفی به نام The Division قرار می‌گیرند که وظیفه‌ این نهاد حل مشکلات در زمان به وقوع پیوستن فاجعه‌های بزرگ است. پس از یک حمله بیو تروریستی، بازیکنان باید در محیط شهر بازی به گشت و گذار بپردازند و با دسته‌های مختلف خلاف‌کاران خیابانی در مجموعه‌ای از مبارزات تاکتیکی بسیار شبیه به واقعیت مقابله کنند. در این مبارزات بازیکنان از شات‌گان‌، انواع مختلف مسلسل و نارنجک‌های مختلف برای از بین بردن دشمنان استفاده می‌کنند. در مبارزات این بازی،‌ شلیک‌های شبیه به واقعیت، فریادهایی ناشی از درد و به مقدار بسیار زیادی خون دیده می‌شود. نشان دادن اجساد، گروگان‌هایی که با طناب بسته شده‌اند، افرادی که به دار آویخته شده‌اند و نجات دادن گروگان‌ها از قبیل صحنه‌هایی است که در بازی قابل مشاهده است. در مقاطعی حتی کشته شدن گروگان‌ها در میان پرده‌های بازی دیده می‌شود. علاوه بر این موارد، استفاده از الفاظ رکیک نیز در دیالوگ‌های بازی نیز دیده می‌شود.

اویل ماه گذشته نیز نظام رده‌‌بندی سنی بازی‌های استرالیا نیز به دلایل ذکر شده در بالا به بازی The Division رده‌بندی سنی +۱۵ سال را داده بود.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

در راستای دیگر اخبار مربوط به این بازی،‌ چندی پیش اعلام شد که در این بازی می‌توانید با چهار شخصیت متفاوت در بازی پیشرفت کنید. همچنین یوبی‌سافت چندی پیش اعلام کرده بود که به این بازی اعتماد کامل دارد.

بازی Tom Clancy's The Division در تاریخ ۱۸ اسفند ۹۴ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره این بازی چیست؟

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده