// یکشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

فروش ۶ هزار نسخه‌ای فال‌اوت ۴ بر روی ایکس‌باکس وان در ژاپن

وب‌سایت مدیا کریت، امروز جدول ۵۰ بازی پرفروش در ژاپن را منتشر کرد و با استناد به این جدول، با اینکه نسخه ایکس‌باکس وان بازی فال‌اوت ۴ در ۲۰ بازی اول حضور ندارد، اما نسبت به دیگر بازی‌های این کنسول در ‌ژاپن نسبتا موفق‌تر بوده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

علی‌رغم قرارگیری نسخه ایکس‌باکس وان بازی فال‌اوت ۴ در رتبه چهل و پنجم لیست پنجاه‌ بازی پرفروش ژاپن که توسط وب‌سایت مدیا کریت منتشر شده، فروش این بازی چندان ضعیف نبوده است. بر طبق گزارش این وب‌سایت فروش Fallout 4 بر روی کنسول مایکروسافت در هفته اول عرضه در حدود ۶ هزار نسخه بوده است. لازم به ذکر است که میزان فروش فال‌اوت ۴ بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 معادل ۱۲۳ هزار نسخه بوده است. جدول بازی‌های پرفروش این هفته ژاپن در سلطه Wii U و 3DS بوده و این دو کنسول تا حدودی پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا را از گردونه رقابت خارج کرده‌اند.

بازی فال‌اوت ۴ بر روی ایکس‌باکس وان نسبت به دیگر بازی‌های این کنسول در ژاپن عملکرد بهتری داشته است. در جدول فروش هفته اول بازی‌های ایکس‌باکس وان در ژاپن، فال‌اوت ۴ پس از Halo 5: Guardians با فروش ۷۴۵۵ نسخه در رتبه دوم قرار می‌گیرد. در رتبه‌های بعدی بازی‌های Forza Motorsport 6 (در حدود ۴ هزار نسخه)، Rise of the Tomb Raider (کمتر از ۲۸۰۰ نسخه) و Call of Duty: Black Ops III (در حدود ۱۳۰۰ نسخه) قرار دارند.

بدون شک فصل تعطیلات در این فروش ۶ هزار نسخه‌ای فال‌اوت ۴ بی‌تاثیر نبوده است. در بین ۶۲۶۳۶ دارنده کنسول ایکس‌باکس وان در ژاپن، از هر ده نفر تنها یک نفر فال‌اوت ۴ را در هفته اول عرضه خریداری کرده است.

اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.

منابع: Dualshockers ,, Media Create