// یکشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

بخش چند‌نفره بازی CoD: Black Ops 3 را این هفته بر روی پی‌سی به صورت رایگان تجربه کنید

بر طبق اخبار بخش چند نفره بازی Call of Duty: Black Ops III این هفته به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران استیم قرار می‌گیرد. در ادامه با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

کمپانی اکتیویژن امکان تجربه رایگان بخش چند نفره بازی Call of Duty: The Black Ops 3 را تا روز دوشنبه هفته جاری و ساعت ۱۲:۳۰ صبح برای کاربران رایانه‌های شخصی فراهم کرده است. لازم به ذکر است که این بازی با قیمت ۴۴.۹۹ دلار و نسخه Digital Deluxe (شامل Season Pass بازی) با قیمت ۷۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسند.

این بازی در تاریخ ۱۵ آبان برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌هایی شخصی عرضه شد و ما نیز در زومجی این محصول  تری‌آرک و اکتیویژن، و  قسمت سوم زیر مجموعه Black Ops را بررسی کردیم که می‌توانید بررسی بازی CALL OF DUTY: BLACK OPS 3 را مطالعه کنید. در خلاصه بررسی این بازی می‌توان گفت:

Call of Duty: Black Ops 3 از آن دست بازی‌هایی است که باید بدون توجه به نامی که یدک می‌کشد، آن را بازی کرد و لذت برد. تنها بخشی که نمی‌توان ایراد خاصی به آن وارد کرد، چند نفره‌ی آنلاین و با کمی ارفاق، بخش زامبی بازی است که هرچقدر هم مخالفشان باشید، باز هم می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید. اما از طرف دیگر، بخش داستانی که از اول مجموعه، جزو پیکره اصلی بازی محسوب می‌شده است، در این قسمت به شدت ضعیف و با پیچید‌گی بی‌جهت ارا‌ئه شده که نه تنها لذت بخش نیست، بلکه باعث گیجی هرچه بیشتر بازیکن می‌شود!

همچنین برای آشنایی بیشتر با بخش چند نفره این بازی می‌توانید اولین نگاه به بخش چند نفره‌ CALL OF DUTY: BLACK OPS 3 به قلم عارف عسکری را مطالعه کنید.

منبع: Destructoid