نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

ماریو به سرویس لینکدین پیوست!

جناب ماریو به‌تازگی به عضویت لینکدین درآمده و رزومه‌اش را در این وب‌سایت به نمایش گذاشته است! برای آگاهی از سوابق کاری این شخصیت پرطرفدار با زومجی همراه باشید.

ماریو، این شخصیت دوست‌داشتنی و محبوب نینتندو، امروز در وب‌سایت لینکدین حسابی رسمی باز کرد و به ۴۰۰ میلیون نفری پیوست که در این وب‌سایت رزومه خود را قرار داده‌اند. وی در صفحه خود در این وب‌سایت این متن کوتاه را قرار داد:

در طول ۳۵ سال گذشته، من به‌عنوان یک لوله‌کش ایتالیایی-آمریکایی مطرح فعالیت کرده‌ام. [طی این مدت] من ناگزیر بودم که در کنار برادر کوچک‌ترم لوییجی، موجوداتی را که از فاضلاب‌های زیر نیویورک پدیدار می‌شدند شکست دهم.

این‌ها جمله‌هایی هستند که ماریو با آن‌ها خودش را در وب‌سایت لینکدین معرفی کرده است. شخصیت محبوب دنیای بازی‌ها که این روزها احتمالاً دنبال کار می‌گردد، مانند اعضای دیگر لینکدین به مهارت‌ها و تجربیات‌اش هم اشاره کرده و از توانایی‌های‌اش در زمینه‌ی لوله‌کشی، رانندگی کارتینگ، پریدن، نجات دادن دوشیزگان، خوردن پاستا و سبیل گذاشتن نوشته است! ماریو مدرک کاردانی‌اش را از کالج بروکلین دانشگاه نیویورک گرفته و همان‌طور که انتظار می‌رود، به دو زبان انگلیسی و ایتالیایی هم تسلط دارد؛ ضمن اینکه به‌طور داوطلبانه به عضویت مرکز انتقال خون نیویورک هم درآمده است. صفحه‌ی لوله‌کش معروف ما پیشنهادهایی هم برای موفقیت در کسب‌وکار دارد که «تعیین هدف»، «شکیبا بودن» و «داشتن نگرش مثبت» از جمله‌ی آن‌ها است:

ption id="attachment_88185" align="aligncenter" width="800"]Mario Business Plan عکسی که ماریو در حساب رسمی لینکدین خود منتشر کرد

دیدن ماریو با آن سبیل‌های پرپشت‌اش هیچ‌وقت خالی از لطف نیست؛ ولی خب، وجود چنین صفحه‌هایی در سرویسی جدی و مرتبط با تجارت هم جای تعجب دارد. راستی اگر می‌خواستید برای شخصیت مورد علاقه‌تان رزومه بسازید، چه چیزهایی را در آن می‌نوشتید؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده