نویسنده: محمد رستمی
// سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵

تمام مکان‌های زیر آب Fallout 4 توسط یکی از کاربران این بازی کشف شد

یکی از کاربران فال‌اوت ۴ بیش از ۳۰ ساعت روی این بازی وقت گذاشته است و تمام مکان‌های زیر آب را پیدا کرده است. برای دیدن نقاط و جزئیات بیشتر این خبر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

فال‌اوت ۴ روش‌های زیادی برای جستجوی دنیای زیر آب دارد، اما دید محدود و پول کم در ازای پیدا کردن مکان‌های زیر آب ارزش وقت گذاشتن و جستجو برای این کار را بسیار پایین می‌آورد.

یکی از کاربران فال‌اوت ۴ به نام  Lavonicus تقریبا تمام اقیانوس را جستجو کرده است و با آزمون خطاهای زیاد توانسته به تنهایی تمام مکان‌های زیر آب را بیابد و آنها را بر روی نقشه مشخص کند.  Lavonicus پستی در سایت Imgur قرار داده است و در آن عکس‌هایی از مکان دقیق و مشخصات موقعیت هریک از این مکان‌ها را قرار داده است. حالا بدون صرف وقت می‌توانید به سادگی هریک از این مکان‌ها را پیدا کنید و از دنیای زیبای زیر آب بازی لذت ببرید. بتسدا در دنیای زیر آب بازی به جز تعدادی صندوق برای باز کردن هیچ آیتم مخفی و مهمی قرار نداده است.

ption id="attachment_87640" align="aligncenter" width="790"]fallout_4_underwater_map تصویری از صندوق های گنج (نقاط سبز) و مناظر دیدنی (نقاط قرمز) زیر آب

در ادامه می‌توانید تصاویری از این بخش‌ها را ببینید:

عکس‌های کامل را در منبع مشاهده کنید.

 

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert]

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده