نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

مسیرهای تولیدشده خودتان را در بازی Trials Fusion با دیگران به اشتراک بگذارید

استودیو رِدلینکس روز گذشته در خبری اعلام کرد که کاربران بازی Trials Fusion از این پس می‌توانند جاده‌ها و زمین‌های مسابقه تولیدشده توسط خود را با بازیکنان و پلتفرم‌های دیگر به اشتراک بگذارند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

پس از بازی GTA V که اجازه انتقال فایل ذخیره بازیکنان از پلتفرم‌های نسل هفتم به کنسول‌های نسل هشتم را می‌داد (با این قابلیت به‌عنوان مثال کاربران نسخه ایکس‌باکس 360 بازی GTA V می‌توانستند فایل‌های ذخیره خود را به کنسول پلی‌استیشن 4 انتقال دهند)، Trials Fusion دومین بازی‌ای است که به بازیکنان اجازه می‌دهد به شکلی متفاوت، این‌بار مسیرهای تولیدشده توسط خود را با کاربران پلتفرم‌های دیگر و متفاوت با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

ردلینکس در فروم اختصاصی خود در رابطه با این خصوصیت گفته است:

با این ویژگی جدید، تمام جاده‌هایی که از زمان انتشار بازی توسط کاربران تولید شده است را در پلتفرم‌های مختلف در اختیار بازیکنان قرار می‌دهیم.

براساس صحبت‌های سازندگان، کاربران از همین حالا می‌توانند مسیرهای تولیدشده خود را به‌صورت اتوماتیک در اختیار بازیکنان پلتفرم‌های دیگر قرار دهند. همچنین مشخص شده کاربرانی که به سرویس Uplay کمپانی یوبی‌سافت متصل باشند، نام استودیو ردلینکس به جاده‌های تولیدشده توسط آنها متصل خواهد شد. با این حال اگر به این سرویس متصل نباشید، نام «FusionShared» در گوشه‌ی جاده‌ای که ساخته‌اید قرار می‌گیرد.

ردلینکس همچنین اعلام کرده در حال کار روی خصوصیتی است که جاده‌ها را در سراسر پلتفرم‌های دیگر «به‌صورت یکپارچه» در اختیار بازیکنان قرار دهد. با این حال مشخص شده انجام این کار کمی برای سازندگان زمان خواهد برد.

همچنین سازندگان در اطلاعات دیگری که با طرفداران در میان گذاشته‌اند در رابطه با عملکرد جاده‌ها در پلتفرم‌های مختلف توضیح داده‌اند:

اجرا و عملکرد مسیرها بر روی پلتفرم‌های مختلف ممکن است یکسان نباشد. در برخی از پلتفرم‌ها شاید شاهد کاهش نرخ‌فریم و مشکلاتی از قبیل اجرای جاده‌ها باشید.

علاوه براین، ردلینکس از سیستم کاملا جدیدی رونمایی کرده که درآن بازیکنان می‌توانند بهترین جاده‌ها و مسیرهای تولیدشده توسط کاربران دیگر را به دوستان و علاقه‌مندان پیشنهاد کنند.

در ماه جولای سال ۲۰۱۵ میلادی، یوبی‌سافت که ناشر بازی Trials Fusion است، بسته الحاقی این بازی را با نام «Awesome Level Max» معرفی کرد. این بسته که هم‌اکنون برای علاقه‌مندان در دسترس است، شامل دو قسمت با نام‌های Awesome Adventure و Red Lynx vs. All Stars است. در قسمت اول بازیکنان می‌توانند روی یک «اسب تک‌شاخ» سوار شوند و در بسته دوم، بهترین نقشه‌هایی که توسط کاربران بازی تولیدشده به خریداران این DLC اهدا خواهد شد.

بازی Trials Fusion هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان  و رایانه‌های شخصی در دسترس است. بخش چندنفره این بازی که اخیرا به آن اضافه شده، از هشت بازیکن و سه حالت متفاوت پشتیبانی می‌کند. حالت Online-X Supercross هشت بازیکن را در سه مسابقه‌ی مختلف در برابر یکدیگر قرار می‌دهد. دو حالت Private Game و Private Game With Spectator  هم بازیکنان را در شرایط مختلف مثل نبود جاذبه و حفظ تعادل در نقاط سخت در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده