نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

به روزرسانی 1.02 بازی Fallout 4 برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد

بتسدا، اولین به‌روزرسانی بزرگ بازی Fallout 4 را برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر کرد. این به‌روزرسانی نسخه‌ی بازی را به 1.02 ارتقا می‌دهد. با زومجی و جزئیات این آپدیت همراه باشید.

چند روز پیش بود که بتسدا، اولین به‌روزرسانی رسمی‌ بازی Fallout 4 را برای رایانه‌های شخصی‌ منتشر کرد و اعلام کرد به زودی این آپدیت برای کنسول‌ها نیز منتشر می‌شود. امروز این اتفاق برای دارندگان نسخه کنسول پلی‌استیشن 4 بازی افتاد اما هنوز هیچ اطلاعاتی‌ از عرضه این آپدیت برای کاربران کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس نیست.

بتسدا اعلام کرده که این به‌روزرسانی که حجمی بالغ بر ۵۰۵ مگابایت دارد، برخی‌ از مشکلات آزار دهنده بازی را حل خواهد کرد. در ادامه می‌توانید لیست کامل تغییراتی که با نصب این آپدیت برروی بازی اعمال می‌شود، مشاهده کنید:

  • بهبود سازی‌هایی در حافظه و پایداری کلی بازی
  • بهینه‌سازی شدن عملکرد بازی در Corvega Assembly Plant
  • بهینه‌سازی رندر کردن پوست شخصیت بازی
  • رفع باگی که باعث می‌شد بازیکن در ترمینال گیر بیفتد
  • رفع باگی که باعث می‌شد اسلحه‌های بازی پس از انتخاب شدن، قفل شوند
  • رفع باگی در مرحله When Freedom Calls که از به پایان رساندن این مرحله جلوگیری می‌کرد
  • رفع باگی که در مرحله Confidence Man باعث می‌شد خط سلامتی‌ بازیکن متناوبا پر شود
  • رفع باگی که باعث می‌شد هنگام پریدن در آب، مشکلاتی برای بازی به وجود بیاید

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر شد و توانست با نظر مثبت منتقدین و بازیکنان روبه‌رو شود. ما نیز در زومجی بازی را مورد بررسی قرار دادیم و به آن امتیاز عالی ۹ را دادیم. افشین پیروزی در نقد خود نوشت:

فال‌اوت دقیقا در لبه تبدیل شدن به یک شاهکار بدون نقص قرار دارد. بتسدا اگر فقط کمی به جزییات گرافیکی بازی دقت بیش‌تری می‌کرد، هیچ عامل دیگری نمی‌توانست باعث شود تا این اثر به‌یاد‌ماندی نمره کامل را دریافت نکند. فال‌اوت 4 در حال حاضر یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده است و گیمر‌ها و مخصوصا طرفداران سبک نقش‌آفرینی می‌توانند برای مدت زمان بسیار طولانی از آن لذت ببرند.

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert]
منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده