نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

بازی The Elder Scrolls Online را آخر هفته به صورت رایگان در ایکس‌باکس وان تجربه کنید

کمپانی مایکروسافت به‌تازگی در خبری اعلام کرده اعضای گُلد شبکه ایکس‌باکس لایو، اواخر این هفته می‌توانند بازی تمام آنلاین The Elder Scrolls Online را به‌صورت رایگان در کنسول ایکس‌باکس وان تجربه کنند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

پنج‌شنبه همین هفته، اعضای گلد کنسول ایکس‌باکس وان می‌توانند تا یک‌شنبه هفته آینده بازی The Elder Scrolls Online را به صورت کاملا رایگان تجربه کنند و ایده کاملی را از این محصول و خرید احتمالی آن بدست بیاورند.

بازیکنانی که در این آخر هفته رایگان شرکت کنند، در مسابقه شرکت بتسدا با نام «میلیون‌ها دلیل برای بازی‌کردن» که جایزه آن ۱ میلیون دلار است، شرکت داده خواهند شد.

پس از تجربه این نسخه رایگان، بتسدا به طرفداران قول داده برای خرید بازی اصلی تخفیف ویژه‌ای را به علاقه‌مندان خواهد داد.

استودیو زِنیمَکس در سال اول عرضه The Elder Scrolls Online با مشکلات زیادی اعم از رفع باگ‌های این بازی و انتقادهای منفی که نسبت به سرویس ثبت‌نامش ایجاد شده بود دست و پنجه نرم کرد. سرانجام سازندگان مجبور شدند سیستم پرداخت پول برای ثبت‌نام در این بازی را حذف کنند. پس از پشت‌سر گذاشتن این مشکلات، این بازی با نام The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر شد.

The Imperial City اولین بسته الحاقی این بازی تمام آنلاین بود که پس از مدت‌ها، محتویات جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار داد. این بسته الحاقی برای کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در تاریخ ۱۵ سپتامبر (بیست و چهارم شهریور) منتشر شد. نسخه پی‌سی این محتوا چند ماه زودتر از نسخه‌های کنسولی عرضه شده بود.

بازی The Elder Scrolls Online هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده