نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

تجربه بازی Fallout 4 با سبک و سیاق Fallout 1!

یکی‌ از بازیکنان Fallout 4، در هنگامی که در حال دست‌کاری در فایل ذخیره بازی بود تا بتواند یک اسکرین شات خوب تهیه کند، توانست به زاویه دوربینی دست پیدا کند که بازی را بسیار شبیه به قسمت اول این مجموعه می‌کرد! با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

یکی‌ از کاربران وب‌سایت ردیت با نام کاربری yttriumtyclief پستی حاوی چند عکس از بازی Fallout 4 در این وب‌سایت منتشر کرد که در آن‌ عکس‌ها، زاویه دوربین بازی را جوری تنظیم کرده بود که Fallout 4 بسیار شبیه به بازی Fallout 1 به نظر می‌رسید!

وی در توضیحات این پست گفت که هنگامی که در حال دست‌کاری یکی‌ از فایل‌های ذخیره برای گرفتن یک اسکرین شات بوده، به صورت تصادفی این زاویه دوربین را پیدا کرده است. وی پس از این کشف خود، چندین و چند عکس دیگر از بازی با این زاویه دوربین گرفت که در ادامه می‎توانید آنها را مشاهده کنید:

اگر دوست دارید که شما نیز بازی را با این زاویه دوربین تجربه کنید، خبر بدی برای شما داریم. با اینکه این عکس‌ها فوق‌العاده و بسیار زیبا به نظر می‌رسند (برخی‌ از این عکس‌ها با دستکاری فایل .ini بازی به این شکل در آمده‌اند) و شما شاید بتوانید با همین زاویه، در محیط بازی به گشت و گذار بپردازید، اما به محض وارد شدن به یک مبارزه یا تقریبا هر کار دیگری که بخواهید غیر از راه رفتن انجام دهید، همه چیز خراب می‌شود و شما نمی‌توانید به بازی خود ادامه بدهید. به علاوه این حالت در داخل ساختمان‌ها به دلیل نحوه ساخت محیط‌های سه بعدی غیر قابل استفاده است.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

در راستای دیگر اخبار مربوط به بازی، امروز بتسدا به صورت رسمی اولین به‌روزرسانی بازی را برای رایانه‌های شخصی منتشر کرد و اعلام کرد که این به‌روزرسانی تا اواخر هفته برای کنسول‌ها نیز منتشر خواهد شد.

بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر شد و توانست با نظر مثبت منتقدین و بازیکنان روبه‌رو شود. ما نیز در زومجی بازی را مورد بررسی قرار دادیم و به آن امتیاز عالی ۹ را دادیم. افشین پیروزی در نقد خود نوشت:

فال‌اوت دقیقا در لبه تبدیل شدن به یک شاهکار بدون نقص قرار دارد. بتسدا اگر فقط کمی به جزییات گرافیکی بازی دقت بیش‌تری می‌کرد، هیچ عامل دیگری نمی‌توانست باعث شود تا این اثر به‌یاد‌ماندی نمره کامل را دریافت نکند. فال‌اوت 4 در حال حاضر یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده است و گیمر‌ها و مخصوصا طرفداران سبک نقش‌آفرینی می‌توانند برای مدت زمان بسیار طولانی از آن لذت ببرند.

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert]
منبع: Kotaku

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده