نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

رِمِدی: صحنه های سینمایی بازی Quantum Break شگفت انگیز است

یکی از خصوصیات اصلی بازی Quantum Break، داستان بی‌نظیر آن است که برای روایت آن، صحنه‌های سینمایی بازی نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. براساس صحبت‌های استودیو رِمِدی، صحنه‌های سینمایی این بازی شگفت‌انگیز هستند و بازیکنان نباید نگران این بخش از بازی باشند. با زومجی همراه باشید.
توماس پوها، مدیر بخش تبلیغات رمدی در صحبت‌های جدید خود گفته است تیم آن‌ها درحال انجام کارهای نهایی صحنه‌های سینمایی بازی است. وی همچنین در رابطه با این صحنه‌ها هم اظهارنظر جالبی کرده است:
صحنه‌های سینمایی بازی Quantum Break فوق‌العاده بی‌نظیر و شگفت‌انگیز هستند. کار ما برای طراحی بازی ادامه دارد و نورپردازی هم بسیار عالی انجام شده است. این روزها درحال انجام کارهای نهایی برای بخش نورپردازی بازی هستیم. این قسمت از بازی تفاوت زیادی را در عملکرد Quantum Break ایجاد می‌کند. خیالتان راحت باشد، قسمت‌های دیگر بازی هم عالی از‌ کار درآمده‌اند.
بازی Quantum Break که محصول جدید استودیو رمدی است، در تاریخ ۱۷ فروردین سال ۱۳۹۵ به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. شما همچنین می‌توانید تریلر گیمزکام ۲۰۱۵ بازی Quantum Break را هم از طریق زومجی مشاهده کنید. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده