نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

بتای عمومی Rainbow Six Siege با تاخیر مواجه شد

کمپانی یوبی‌سافت، سازنده بازی تیراندازی تاکتیکال Rainbow Six Siege اعلام کرد که بتای عمومی بازی که قرار بود از دیروز آغاز شود به دلیل مشکلات فنی‌ تا اطلاع ثانوی با تأخیر روبرو شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
یوبی‌سافت، سازنده بازی Rainbow Six Siege امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که بتای عمومی بازی که قرار بود از دیروز آغاز شود، به دلیل بروز مشکلات فنی، تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد. متن کامل بیانیه یوبی‌سافت به شرح زیر است:
ما در حال حاضر با مشکلاتی در پیدا کردن رقیب و قطعی‌ ارتباط با سرورهای بازی بر روی تمامی پلتفرم‌ها روبرو هستیم، به همین دلیل تصمیم گرفتیم که تا اطلاع ثانوی بتای ‌عمومی بازی Rainbow Six Siege را به تعویق بیندازیم. بتای بازی فعلا در حالت خصوصی باقی‌ خواهد ماند. ما از تمامی شما عذرخواهی‌ می‌کنیم و به شما این اطمینان را می‌دهیم که بر طرف کردن مشکلات بتای ‌عمومی، اولویت ما است. به محض رخ دادن پیشرفتی در این پروسه، ما تمام شما را در جریان خواهیم گذشت.
بازی Rainbow Six Siege قرار است در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر شود و مشخص نیست با توجه به اینکه زمان زیادی تا انتشار رسمی‌ بازی باقی‌ نمانده است یوبی‌‎سافت چه زمانی‌ می‌خواهد نسخه بتای عمومی بازی را منتشر کند. منبع: Game Informer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده