نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۵

منتظر بسته‌های الحاقی جدید بازی Project Cars در سال ۲۰۱۶ باشید

اسلایتلی مد استودیوز، سازنده بازی Project Cars اعلام کرد که تیم آنها قصد دارد در سال ۲۰۱۶ میلادی با انتشار بسته‌های الحاقی از بازی خود پشتیبانی کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
اسلایتلی مد، سازنده بازی Project Cars امروز در خبری به طرفداران اعلام کرد که تیم آنها برنامه دارد که با انتشار بسته‌های الحاقی و بروزرسانی‌های مختلف در سال ۲۰۱۶ میلادی، از بازی خود حمایت کند. به همین منظور آنها پرسشنامه‌ای نیز تدارک دیده‌اند که در آن‌ از طرفداران پرسیده‌اند که دوست دارند چه ماشین‌ها، مسیر‌ها و ویژگی‌های جدیدی را در بازی ببینند. این پرسش‌نامه حتی حاوی یک سری سوال درباره بازی Project Cars 2 هم است. در ماه ژوئن سال جاری میلادی، این شرکت اعلام کرده بود که آنها ساخت قسمت دوم Project Cars را آغاز کرده‌اند.

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p | دانلود ویدیو با رزولوشن 720p 

سوالاتی که در پرسش‌نامه مطرح شده، شامل موضوعات مختلفی‌ می‌شود. از محبوب‌ترین ماشین‌هایی که طرفداران دوست دارند در بازی ببینند تا ویژگی‌های مختلف دیگر. نکته جالب درباره این پرسش‌نامه سوال‌هایی‌ درباره ماشین‌هایی است که در حال حاضر امتیاز استفاده از آنها در دست دیگر کمپانی‌های بازی سازی است اما به نظر می‌رسد اسلایتلی مد، بیشتر از اینکه روی این موضوع تمرکز داشته باشد که امکان قرار دادن چه ماشین‌هایی در بازی وجود دارد، می‌خواهد فقط نظر طرفداران را بداند. بازی پروژه ماشین‌ها در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۲۰۱۵ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر شد و  توانست از زومجی امتیاز خوب ۸ را دریافت کند. آرش عیاری در بررسی‌ خود از بازی نوشت:
پروجکت کارز را بازی کنید، حتی اگر از علاقه‌مندان به سبک شبیه‌ساز رانندگی نباشید. علت این توصیه هم این است که ممکن است تا مدت‌ها چنین بازی در سبک و سیاق پروجکت کارز به بازار نیاید. پروچکت کارز چشم‌نواز است، تکنیکی است و البته بدون هیچ آلایش و پیچ‌و‌خمی؛ از همان ابتدا هم می‌توانید یک پاگانی زوندا بردارید و سری به پیست‌های فراوان بازی بزنید. البته در این بین ممکن است کمی از وجود باگ‌ها اذیت شده یا در میان تنظیمات فراوان و البته بی‌توضیح سردرگم شوید. در کل، پروجکت کارز یک بازی خوش ساخت و قابل قبول است که می‌تواند تب بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی را داغ نگه دارد و مانع از مرگ این سبک شود.
منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده