نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تاریخ انتشار نسخه آزمایشی عمومی بازی Rainbow Six: Siege مشخص شد

کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت امروز در خبری اعلام کرد «تمامی علاقه‌مندان» به بازی Rainbow Six: Siege، اواخر ماه نوامبر می‌توانند نسخه آزمایشی این بازی تمام آنلاین را تجربه کنند. با زومجی و اطلاعاتی از تاریخ انتشار دقیق این نسخه همراه باشید.
پیش از انتشار رسمی بازی Rainbow Six: Siege، یوبی‌سافت قرار است نسخه آزمایشی این بازی را به‌صورت عمومی در اختیار تمام کاربران قرار دهد. نسخه آزمایشی عمومی بازی Rainbow Six: Siege در تاریخ ۲۵ نوامبر (چهارم آذر) آغاز خواهد شد و در تاریخ ۲۹ نوامبر (هشتم آذر) پایان خواهد یافت. تمامی کاربران سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی می‌توانند این نسخه را تجربه و از تاریخ ۲۳ نوامبر (دوم آذر)، اقدام به دانلود آن کنند. نسخه آزمایشی Rainbow Six: Siege قرار است محتویات قابل‌توجهی را در اختیار کاربران قرار دهد که در ادامه با یکدیگر نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم:
  • سه نقشه با نام‌های کانال (Kanal)، هِرفورد (Hereford) و هاوس (House) که دارای چرخه‌ی روز و شب هستند.
  • سه حالت با نام‌های Bomb, Secure Area و Disarm Bomb. در دو حالت اول ۵ بازیکن در برابر ۵ بازیکن دیگر و در حالت دیگر یک بازیکن در برابر ۵ بازیکن قرار می‌گیرند.
  • پنج کلاس متفاوت با نام‌های Swat, SAS, GSG-9, Spetsnaz و GIGN
در ادامه همچنین می‌توانید تصاویری از محتویات نسخه آزمایشی بازی Rainbow Six: Siege را هم مشاهده و خود را آماده تجربه این نسخه و تصمیم‌گیری برای خرید بازی اصلی کنید: Rainbow Six Siege (1) Rainbow Six Siege (2) بازی Rainbow Six: Siege ابتدا قرار بود در ماه اکتبر (مهر) سال جاری میلادی منتشر شود، اما با تاخیر دو ماهه‌ای که در عرضه آن وارد شد، در تاریخ ۱ دسامبر (دهم آذر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. همان‌طور که طی روزهای گذشته به اطلاعتان رساندیم، بازی Rainbow Six: Siege بخش داستانی نخواهد داشت و به همین ترتیب، این بازی را هم مانند Star Wars: Battlefront و نسخه‌های نسل هفتمی بازی Call of Duty: Black Ops 3، باید به باشگاه بازی‌هایی که بخش تک‌نفره و داستانی ندارند اضافه کنیم. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده