نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

اعتماد کامل یوبی سافت به دو بازی Far Cry: Primal و The Division

در جریان آخرین جلسه مالی کمپانی یوبی‌سافت با سهامداران، ایو گیلمو، مدیرعامل این کمپانی آمارهای خیره‌کننده‌ای را از دو بازی Far Cry: Primal و The Division منتشر کرد و اعتماد کامل خود را نسبت به آن‌ها نشان داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
گیلمو در صحبت‌های خود آماری را از موفقیت‌های این دو بازی پیش از عرضه منتشر کرد که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید: بازی Far Cry: Primal
  • تنها در طول ۱۰ روز، حدود ۱۶ میلیون بار تریلر رونمایی بازی Far Cry: Primal توسط مردم دیده شده است. این رقم Far Cry: Primal را تبدیل به دومین تریلر پربازدید یوبی‌سافت در سال مالی جدید می‌کند.
  • نظرات بازیکنان و طرفداران نسبت به دوران عصر حَجَر و تنظیمات بازی تا به حال «به‌شدت مثبت»‌بوده است.
  • براساس پیش‌بینی‌های انجام شده، فروش هفته نخست Far Cry: Primal احتمالا ۶۰ درصد بیشتر از Far Cry 4 خواهد بود.
  • روند تولید بازی بسیار عالی پیش می‌رود. Far Cry: Primal یک بازی بسیار زیبا با گیم‌پلی عمیق و هیجان‌انگیز است. دلیل عدم نمایش این بازی در نمایشگاه E3 این بوده که یوبی‌سافت بازی‌های زیادی را برای نمایش داشته است. با این حال طرفداران می‌توانند انتظار بازی بسیار خوبی را داشته باشند.
بازی Tom Clancy’s The Division
  • بازی The Division تاکنون بیش از ۱۰۰ جایزده برده و در مراسم‌های مختلف برای کسب جوایز مختلف کاندید بوده است.
  • The Division یکی از بازی‌هایی است که هرماهه در چارت بازی‌هایی که از خرده‌فروش گیم‌استاپ پیش‌خرید می‌شوند، قرار دارد.
  • خرده‌فروشان با تماس به یوبی‌سافت به این کمپانی می‌گویند به بازی The Division اعتماد کامل دارند و تمام توان خود را برای حمایت از این بازی به کار می‌گیرند.
  • یوبی‌سافت انتظار دارد بازیکنان از تجربه نسخه آزمایشی The Division بسیار خوشحال شوند.
  • روند تولید بازی به‌خوبی پیش می‌رود و کیفیت آن «بسیار بالا» است.
The Division گیلمو در انتهای صحبت‌های خود گفت یوبی‌سافت یکی از کمپانی‌هایی است که این روزها صنعت بازی‌های ویدیویی را «رو به جلو» می‌برد. بازی Far Cry: Primal که توسط استودیو یوبی‌سافت مونترال با همکاری شعبه‌های دیگری مانند تورنتو، شانگ‌های و کیِو تولید شده، در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۶ (چهارم اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و یک ماه بعد برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. اگر دوست دارید اطلاعات کاملی را از دنیای این بازی و تنظیمات آن کسب کنید، می‌توانید به اینجا مراجعه کنید. از طرفی دیگر، بازی The Division ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۴ عرضه شود، اما عرضه آن به سال ۲۰۱۵ موکول شد و با اخباری که طی چند ماه پیش منتشر شد، عرضه این بازی برای دومین بار به تعویق افتاد. با تمام این تفاسیر، سرانجام علاقه‌مندان می‌توانند هشتم اسفند سال جاری این بازی را تجربه کنند. نسخه آزمایشی این بازی اوایل سال ۲۰۱۶ در اختیار کاربران پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  قرار خواهد گرفت. در راستای اخبار مربوط به این بازی، طی روزهای گذشته مطلع شدیم در بازی The Division هیچ‌گونه صفحه بارگذاری وجود نخواهد داشت و آب و هوای پویای بازی The Division هم در روند گیم‌پلی آن تاثیر خواهد گذاشت. نظر شما در رابطه با این اطلاعات چیست؟ آیا شما هم مانند یوبی‌سافت نسبت به دو بازی Far Cry: Primal و The Division اعتماد دارید و خوشبین هستید؟ منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده