نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۰

توضیحات مدیر بتسدا در رابطه با مادهای Fallout 4 و نسخه پلی استیشن 4 بازی Fallout 3

پس از انتشار بازی Fallout 4، کاربران نسخه رایانه‌های شخصی این بازی می‌توانند پس از مدتی مادهای مورد علاقه خود را برای این بازی آخرالزمانی تولید کنند. طی صحبت‌های جدید مدیر ارتباطات بتسدا با کاربران، وی در رابطه با این خصوصیت و البته احتمال انتشار بازی فال‌اوت ۳ برای کنسول پلی‌استیشن 4 صحبت کرده است. با زومجی همراه باشید.
پیت هاینز، مدیر ارتباطات بتسدا در صحبت‌های اخیر خود اعلام کرده ابزارهای مادسازی بازی Fallout 4 تنها برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. اگرچه کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نمی‌توانند به تولید ماد مورد علاقه خود بپردازند، اما می‌توانند مادهای تولید شده توسط کاربران پی‌سی را روی کنسول‌های خود دانلود و بازی کنند. هاینز در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرده به جای استفاده از قسمت Steam’s Workshop که در اختیار کاربران رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد، بتسدا قصد دارد از وبسایت Bethesda.net مادها را در اختیار کاربران کنسول‌ها قرار دهد:
مادهای Fallout 4 روی کنسول قابل‌ بازی هستند. با این حال ابزار تولید آن‌ها برای کنسول‌ها منتشر نخواهد شد. کاربرانی که به تولید ماد می‌پرازند، می‌توانند آن را آپلود و در اختیار کاربران پلتفرم‌های دیگر قرار دهند.
در ادامه زمانی که از هاینز در رابطه با محدودیت و راهنمای استفاده از مادها روی کنسول‌ها پرسیده شد، وی اعلام کرد در حال حاضر نمی‌تواند به این سوال پاسخ دهد. همان‌طور که می‌دانید، به وسیله قابلیت پشتیبانی بازی‌های ایکس‌باکس 360 در کنسول ایکس‌باکس وان، کاربران این کنسول نسل هشتمی می‌توانند بازی Fallout 3 را روی پلتفرم خود بازی کنند. Fallout 4 (4) اگرچه کنسول پلی‌استیشن 4 دارای این قابلیت نیست، اما احتمال این‌که بتسدا در آینده بازی Fallout 3 را به صورت جداگانه روی این کنسول عرضه کند وجود دارد:
زمانی که برنامه‌های خود را مشخص کردیم، در آینده در رابطه با عرضه Fallout 3 برای پلی‌استیشن 4 بیشتر صحبت خواهیم کرد.
بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. در راستای اخبار مربوط به این بازی، طی روزهای اخیر مشخص شد بسته‌های الحاقی Fallout 4 در انحصار هیچ کنسولی نخواهد بود و به صورت همزمان، برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد.علاوه بر این، اخیرا از باندل ایکس‌باکس وان بازی Fallout 4 هم رونمایی شده است. این باندل که با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه خواهد شد، شامل یک دستگاه کنسول ایکس‌باکس وان معمولی، کنترلر و دو بازی Fallout 3 و 4 خواهد بود. کاربرانی که این باندل را خریداری کنند، با استفاده از قابلیت Backwards Compatibility (پشتیبانی ایکس‌باکس وان از بازی‌های ایکس‌باکس 360) ایکس‌باکس وان، می‌توانند بازی دوست داشتنی  فال‌اوت ۳ را هم در کنسول نسل هشتمی خود بازی کنند. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده