نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

بتسدا: در بازی Fallout 4، مردم را تشویق به انجام کارهایی که دوست دارند می کنیم

بازی Fallout 4 توسط استودیویی که علاقه زیادی به ارائه آزادی به کاربر در بازی‌های خود دارد تولید شده است. به همین دلیل، در این بازی بازیکنان می‌توانند هر کاری که به فکرشان می‌رسد را انجام و از آن لذت ببرند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
به نظر شما چه چیزی بازی Fallout 4 را به یک محصول خاص تبدیل می‌کند؟‌ زمانی که صحبت از بازی‌های بتسدا می‌شود، جذاب‌بودن دنیای آخرالزمانی و ارائه آزادی‌عمل فراوان به کاربر بازی‌های آن‌ها را به یک محصول منحصر به فرد تبدیل می‌کند. طی مصاحبه‌ای که به تازگی با جِف گاردینِر، تهیه‌کننده ارشد بتسدا انجام شده، وی گفته است بازی Fallout 4 محصولی است که با عشق و محبت تولید شده است:
تعداد افرادی که در استودیو ما کار می‌کنند به ۱۰۰ نفر می‌رسد و این رقم، کمتر از استودیوهای بزرگ دیگر است. خوش‌بختانه، رابطه‌ی بسیار خوبی با تمام اعضای استودیو داریم. از مردم تقضا داریم هر کاری که در بازی Fallout 4 دوست دارند و به فکرشان می‌رسد را انجام دهند. امروزه چگونه می‌توان در بازی‌ها به کاربر کمک کرد؟ خوش‌بختانه در بازی‌ها، ما به هیچ‌وجه دستورالعمل پیگیری روند بازی وجود ندارد. نکته جالب این است که حتی خود ما، برخی اوقات در بازی‌هایی که تولید می‌کنیم چیزهای جدید و سورپرایز کننده پیدا می‌کنیم.
بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. در راستای اخبار مربوط به این بازی، طی روزهای اخیر در خبری مطلع شدیم بازی Fallout 4 حدود ۲۸ گیگابایت از فضای هارد ایکس‌باکس وان شما را اِشغال می‌کند. اگرچه این حجم برای این بازی بسیار بزرگ کم به نظر می‌رسد، اما جالب است بدانید Fallout 4 بیشترین حجم در تاریخ بازی‌های بتسدا را به خود اختصاصی می‌دهد. علاوه بر این، همچنین طی روزهای اخیر مشخص شد بسته‌های الحاقی Fallout 4 در انحصار هیچ کنسولی نخواهد بود و به صورت همزمان، برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده