نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۹

سازندگان Bayonetta 2 در حال ساخت بازی جدیدی هستند

پس از موفقیت بی‌نظیر بازی Bayonetta 2 در زمینه‌ی کسب نمرات، سازندگان این بازی بیکار ننشسته‌اند و کار ساخت بازی جدیدی را آغاز کرده‌اند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
یوسوکی هاشیموتو، کارگردان بازی Bayonetta 2 تایید کرده تیم تولید این بازی کار ساخت بازی جدیدی را آغاز کرده و این پروژه هنوز در مراحل ابتدایی خود به سر می‌برد. متاسفانه وی تایید نکرده این بازی نسخه‌ی جدید Bayonetta است یا یک بازی کاملا جدید است. هاشیموتو همچنین در رابطه با ساخت بازی Bayonetta 2 هم صحبت‌های جالبی کرده است:
پس از مدت زمان کوتاهی از عرضه‌ی Bayonetta ، من و هیدکی کامیا با یکدیگر نشستیم و در رابطه با ساخت نسخه‌ی جدید  این بازی صحبت کردیم. کامیا اعتقاد داشت  هیچ‌وقت نسخه‌ی جدیدی را برای این بازی نمی‌سازد، اما بعدا اعلام کرد اگر فروش بازی راضی‌کننده باشد، ادامه‌ای برای این بازی خواهد ساخت.
باتوجه به استعدادی که اعضای پلاتینیوم گِیمز دارند، از همین لحظه می‌توان منتظر بازی جدید این استودیو و تیم سازنده‌ی Bayonetta 2 بود. جدیدترین بازی استودیوی پلاتینیوم گِیمز با نام Scalebound، در تاریخ نامشخصی به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده