نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

هم اکنون می توانید بسته های الحاقی Fallout 4 را برای ایکس باکس وان پیش خرید کنید

اگرچه هنوز از محتویات بسته‌های الحاقی بازی Fallout 4 رونمایی نشده، اما شرکت بتسدا به تازگی در خبری اعلام کرده علاقه‌مندان به دریافت محتویات بیشتر از این بازی، هم‌اکنون می‌توانند Season Pass بازی فال‌اوت ۴ را با قیمت ۳۰ دلار برای کنسول ایکس‌باکس وان پیش‌خرید کنند.
اگرچه دارندگان ایکس‌باکس وان هم‌اکنون می‌توانند Season Pass این بازی آخرالزمانی را برای کنسول خود پیش‌خرید کنند، اما بتسدا اعلام کرده دارندگان پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی، برای خرید Season Pass بازی فال‌اوت ۴ باید منتظر روزهای آینده و انتشار اخبار بیشتر در این رابطه باشند. با مراجعه به فروشگاه مایکروسافت، کاربران می‌توانند نسخه دیلاکس Fallout 4 را با قیمت ۹۰ دلار پیش‌خرید کنند. این نسخه شامل بازی اصلی و تمام بسته‌های الحاقی است که در آینده عرضه خواهند شد. بتسدا همچنین اعلام کرده اگر تا به حال نسخه دیلاکس را پیش خرید کردید، مجددا Season Pass بازی را هم خریداری نکنید، چراکه برای انجام این کار مجددا از شما مبلغی دریافت خواهد شد. بسته‌های الحاقی Fallout 4 که اولین آن‌ها اوایل سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد، قرار است محتویات جدیدی را پس از عرضه بازی به این محصول اضافه کند. بتسدا در این رابطه می‌گوید:
از آن‌جایی که هنوز به سختی در حال کار روی بازی هستیم، صادقانه نمی‌دانیم محتویات بسته‌های الحاقی چه چیزهایی خواهند بود. با این حال  اوایل سال ۲۰۱۶ منتظر انتشار اولین محتویات جدید از بازی Fallout 4 باشید. براساس کارهایی که در بازی‌های Oblivion, Fallout 3 و Skyrim انجام دادیم، می‌دانیم این محتویات جدید حداقل ۴۰ دلار ارزش خواهند داشت. با این حال اگر باز هم تصمیم به تولید محتویات بیشتر بگیریم، با همین Season Pass می‌توانید این بسته‌های جدید را دریافت کنید.
علاوه بر این، همچنین طی روزهای اخیر مشخص شد بسته‌های الحاقی Fallout 4 در انحصار هیچ کنسولی نخواهد بود. Fallout 4 با معرفی بسته‌های الحاقی Fallout 4 پیش از عرضه بازی، سر و صدای طرفداران نسبت به این سیاست بتسدا در آمد. اعضای این استودیو در صحبت‌های خود از این روش حمایت کردند و گفتند:
فکر می‌کنیم مطلع کردن کاربران از افکار خود و آشنا کردن آن‌ها با برنامه‌هایی که پس از عرضه بازی برای انتشار محتویات جدید داریم، روش خوبی باشد.
از آن‌جایی که تمام اعضای بتسدا در آن واحد تنها روی یک پروژه کار می‌کنند، می‌توان به این مسئله پی برد که تمام تمرکز تیم آن‌ها در حال حاضر روی عرضه بازی اصلی بدون هیچ‌گونه مشکلی است و اگر صحبت‌های مدیر تبلیغات آن‌ها واقعیت داشته باشد، هنوز آن‌ها هیچ ایده‌ای برای تولید محتویات بسته‌های الحاقی این بازی ندارند. کاربرانی که Fallout 4 را برای ایکس‌باکس وان خریداری کنند، بازی Fallout 3 را هم به صورت رایگان هدیه خواهند گرفت. با استفاده از قابلیت Backwards Compatibility (پشتیبانی ایکس‌باکس وان از بازی‌های ایکس‌باکس 360) ایکس‌باکس وان، بازیکنان می‌توانند فال‌اوت ۳ را در کنسول نسل هشتمی خود بازی کنند. همچنین طی روزهای اخیر در خبری مطلع شدیم بازی Fallout 4 حدود ۲۸ گیگابایت از فضای هارد ایکس‌باکس وان شما را اِشغال می‌کند. اگرچه این حجم برای این بازی بسیار بزرگ کم به نظر می‌رسد، اما جالب است بدانید Fallout 4 بیشترین حجم در تاریخ بازی‌های بتسدا را به خود اختصاصی می‌دهد. بازی Fallout 3 که برای کنسول‌های نسل هفتمی و رایانه‌های شخصی منتشر شد، حجمی بالغ بر ۵.۴۸ گیگابایت، Fallout: New Vegas حدود ۴.۷۵ گیگابایت و The Elder Scrolls V: Skyrim حجمی حدود ۳.۶۸ گیگابایت داشتند. Fallout4-1 بسته‌های الحاقی تنها بخشی از برنامه‌های بلندمدت بتسدا برای حمایت از فال‌اوت ۴ است. اوایل سال ۲۰۱۶ و با انتشار کیت مادسازی، دارندگان رایانه‌های شخصی می‌توانند وارد بهشت خود شوند و هر چیزی که دوست دارند را در این بازی خلق کنند. خوش‌بختانه برترین مادهای نسخه پی‌سی، در آینده برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هم منتشر خواهد شد. علاوه بر این، بتسدا همچنین در نظرد ارد با بروزرسانی‌های مداوم، از محصول جدید خود حمایت کند. مانند بازی Skyrim، این بروزرسانی‌ها شامل رفع مشکلات بازی و معرفی خصوصیات جدید خواهد بود. از خصوصیات جدیدی که پس از عرضه اسکایریم از طریق انتشار بروزرسانی به بازی اضافه شد، می‌توان به مبارزه بر روی اسب‌ها، حالت Legendary و خصوصیات دیگر اشاره کرد. بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده