نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

بتسدا از معرفی بسته الحاقی Fallout 4 پیش از عرضه بازی دفاع کرد

پیش از عرضه رسمی بازی Fallout 4، شرکت بتسدا از بسته الحاقی و Season Pass این بازی رونمایی کرد. این مسئله که به مزاجِ برخی از کاربران خوش نیامده، از نظر بتسدا روش درستی برای اعلام برنامه‌های آن‌ها پس از عرضه بازی بوده است. با زومجی همراه باشید.
این روزها، بسته‌های الحاقی مبحث داغِ صنعت بازی‌های رایانه‌ای به حساب می‌آیند. برخی از ناشران با حذف کردن محتویات بازی اصلی، آن را در قالب DLC به صورت پولی به فروش می‌رسانند و برخی دیگر، با انتشار بروزرسانی‌های رایگان، پس از مدتی از برنامه‌های خود برای انتشار محتویات جدید در بازی‌های خود رونمایی می‌کنند. با این حال بتسدا تصمیم گرفته پیش از عرضه Fallout 4 از بسته الحاقی این بازی رونمایی کند و این مسئله، اتمسفر منفی‌ای را در اطراف این بازی محبوب پراکنده کرده است. پیت هاینز، رئیس بخش تبلیغات بتسدا، از این روش دفاع کرده و در صحبت‌های خود گفته است:
فکر می‌کنم مطلع کردن کاربران از افکار خود و آشنا کردن آن‌ها با برنامه‌هایی که پس از عرضه بازی برای انتشار محتویات جدید داریم، روش خوبی باشد.
بدون شک در صنعت بازی‌های ویدیویی صداقت ارزش بیشتری را به بازی و محبوب‌تر کردن آن می‌دهد. هاینز اعلام کرده تیم آن‌ها هنوز نمی‌داند محتویات بسته‌های الحاقی Fallout 4 چه چیزی خواهد بود و تنها هدف آن‌ها از انجام این کار، آشنایی بازیکنان با برنامه‌های تیم آن‌ها پس از عرضه بازی بوده است. Fallout 4   از آن‌جایی که تمام اعضای بتسدا در آن واحد تنها روی یک پروژه کار می‌کنند، می‌توان به این مسئله پی برد که تمام تمرکز تیم آن‌ها در حال حاضر روی عرضه بازی اصلی بدون هیچ‌گونه مشکلی است و اگر صحبت‌های مدیر تبلیغات آن‌ها واقعیت داشته باشد، هنوز آن‌ها هیچ ایده‌ای برای تولید محتویات بسته‌های الحاقی این بازی ندارند. نظر شما در این رابطه چیست؟ Season Pass بازی فال‌اوت ۴ که اجازه دسترسی به تمام بسته‌های الحاقی بازی به صورت رایگان را به کاربران می‌دهد، هم‌اکنون با قیمت ۳۰ دلار برای خرید در دسترس است. بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. در راستای اخبار مربوط به این بازی، مشخص شد بازی Fallout 4 دارای ۲۷۵ سطح ارتقا برای شخصیت اصلی بازی خواهد بود. همچنین در خبری دیگر خواندید که کار صداگذاری دیالوگ‌های بازی هم به پایان رسیده است.  منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده