نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

تصاویری بسیار زیبا از کتابچه هنری بازی Fallout 4 منتشر شد

پس از معرفی کتابچه هنری بازی Fallout 4 برای آشنا کردن بیشتر مخاطبان با این بازی، شرکت بتسدا امروز اقدام به انتشار چند تصویری از این کتابچه کرد. با زومجی و تماشای این تصاویر همراه باشید.

تیم هنری بازی Fallout 4 نسبت به بازی Skyrim، حدود دو برابر طراحی بیشتر برای این بازی انجام داده است. احتمالا بسیاری از این طراحی‌ها را در بازی اصلی مشاهده نخواهیم کرد، اما این یکی از قوانین تولید بازی‌های رایانه‌ای است که تمام طرح‌های انجام شده توسط آرتیست‌ها، همیشه در بازی قرار نخواهد گرفت.

بتسدا برای آشنایی بیشتر مخاطبان با این کتابچه، تصاویری از آن را منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن‌ها با ما درمیان بگذارید:

بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. اگر دارای کنسول‌های نسل هفتم هستید و دوست دارید این بازی را تجربه کنید، زمان انتقال به کنسول‌های نسل هشتم فرا رسیده، چراکه فال‌اوت ۴ برای کنسول‌های نسل قبل منتشر نخواهد شد.

شما همچنین می‌توانید هفت دقیقه از گیم‌پلی لو رفته بازی Fallout 4 در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ را هم از طریق زومجی مشاهده کنید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده