نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۵

اولین بررسی انجام شده از بازی Devil’s Third «نسبتا» مثبت است

در حالی که تنها چند روز دیگر به عرضه جهانی بازی Devil’s Third، محصول جدید تومونوبو ایتاگاکی، خالق افسانه‌ای سری Ninja Gaiden زمان باقی مانده، چند روزی است که این بازی در کشور ژاپن منتشرشده است. در ادامه با زومجی همراه باشید تا نگاهی به اولین بررسی انجام شده از این بازی بیاندازیم.

از زمانی که پروژه تولید بازی Devil’s Third آغاز شد، این بازی راه طولانی‌ را برای رسیدن به مقصد امروزی طی کرده است. Devil’s Third ابتدا قرار بود برای کنسول‌های نسل هشتم عرضه شود، اما با قراردادی که نینتندو با ایتاگاکی امضا کرد، این بازی به انحصار کنسول Wii U درآمد.

با این حال این تمام ماجرا نیست. Devil’s Third ای که امروز مشاهده می‌کنید، با بازی‌ای که در زمان رونمایی آن را مشاهده کردیم تفاوت زیادی پیدا کرده است. از مهم‌ترین این تغییرات می‌توان به تغییر یافتن شخصیت اصلی بازی و شکل و شمایل کلی آن اشاره کرد.

مجله‌ی معتبر فامیتسو که در کشور ژاپن اعتبار زیادی دارد، این بازی را مورد بررسی قرار داده و به آن امتیاز «نسبتا خوب» ۳۳ از ۴۰ را اعطا کرده است.

تا چند روز آینده تمام نقدهای بازی Devil’s Third منتشر خواهد شد و با این حساب می‌توان دید پولی که نینتندو برای این بازی خرج کرده ارزش خود را داشته است یا خیر.

بازی Devil’s Third که هم‌اکنون در کشور ژاپن در دسترس است، در تاریخ ۶ شهریور به صورت جهانی برای کنسول Wii U عرضه خواهد شد.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده