نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۰

بتسدا: بازی Doom توان رقابت با تمام بازی‌های تیراندازی دیگر را دارد

پس از این‌که اعلام شده بود بازی جدید DOOM رقابت سختی با بازی‌های تیراندازی دیگر خواهد داشت، پیت هاینس، ازمدیران بتسدا اعلام کرده است که این بازی توانایی رقابت با تمام بازی‌های هم‌سبک دیگر را دارد. با ادامه مطلب همراه زومجی باشید.

هاینس در مصاحبه‌ای اعلام کرد:

شاید بازی جدید DOOM هنوز هم حال و هوای کلاسیک داشته باشد، ولی تمام این کارها در محیطی مدرن و نسل هشتمی اجرا شده است. قسمت چند نفره بازی هم مثل بازی‌های اول شخص دیگر نیست که با یک شلیک طرف مقابل می‌میرد یا هرکس سریع‌تر شلیک کند قوی‌تر است. قسمت چند‌نفره DOOM متفاوت‌تر خواهد بود. تمام این قابلیت‌ها باعث می‌شود تا DOOM توان رقابت با تمام بازی‌های هم‌سبک را داشته باشد.

حتی با وجود اینکه هاینس تردیدی در خوب بودن گیم‌پلی و مکانیزم بازی DOOM ندارد ولی با این وجود افت نسبی این سری را در سال‌های اخیر قبول دارد، وی در ادامه صحبت‌های خود گفت:

نسل امروزی به نوعی با بازی DOOM غریبه است، چون آخرین باری که آن را بازی کرده به ۱۰ سال قبل بر‌میگردد. بنابر‌این نباید از آنها انتظار داشت تا در بین بازی‌های برتر اول شخص، اسم DOOM را هم بیاورند. همه چیز در DOOM بسیار سریع اتفاق می‌افتد و شما را تشویق می‌کند تا هجومی و خشن باشید. اگر سلامتی شما کم شده است بهترین راه پیدا کردن و جنگیدن با یک هیولا است زیرا مثل بازی‌های دیگر سلامتی شما به طور خودکار افزایش پیدا نمی‌کند.

وی در مورد تبلیغات صورت گرفته برای این بازی هم گفت:

برای این که بتوانیم به شناخت بهتر DOOM کمک کنیم، بتسدا رویداد‌ها و فعالیت‌های بازاریابی متعددی انجام خواهد داد. چون حتی اگر این بازی قابلیت‌های بسیار خوبی داشته باشد، اگر نتوایم آنها را به خوبی معرفی کنیم کسی به امتحان کردن آنها ترغیب نخواهد شد.

استودیو آی‌دی که به زودی هم شعبه جدیدی در آلمان تاسیس خواهد کرد، در حال ساخت قسمت جدید DOOM است و بتسدا هم این بازی را در بهار ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد کرد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده