// پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۵

تایید غیر رسمی طراح ارشد استودیوی آرماچور مبنی بر عرضه بازی ReCore برای ویندوز ۱۰

با وجود اینکه به نظر می‌رسد بازی ReCore قرار است انحصاری کامل کنسول ایکس‌باکس وان باشد اما بابی پاولاک یکی از طراحان ارشد بازی به صورت غیر رسمی تایید کرد که سیستم عامل ویندوز 10 نیز میزبان این بازی خواهد بود. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

از آنجایی که پاولاک سمت طراح ارشد را در استودیوی آرماچور دارد بنا بر این می‌توان انتظار داشت که او نسبت به دیگر منابع از برنامه‌های ساخت بازی بیشتر خبر داشته باشد.

اگر به وبسایت شخصی او سری بزنید متوجه خواهید شد که در رزومه‌ی کاریش بازی ReCore در رتبه‌ی اول قرار دارد اما مسئله از جایی آغاز می‌شود که پاولاک در پلتفرم‌های مقصد این بازی نام‌های ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 را اضافه کرده است (البته درحال حاضر او پلتفرم ویندوز 10 را حذف کرده است اما در زمان نوشته شدن خبر اوضاع فرق داشت). این پایان کار نیست چرا که او یک بار دیگر در قسمت توضیحات بازی نیز به موضوع اشاره کرده:

بازی ReCore در سبک اکشن سوم شخص ماجرایی با همکاری کیجی اینافونه درحال ساخت است که به صورت انحصاری برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 عرضه خواهد شد. طی این بازی شما در نقش یکی از معدود بازماندگان کره زمین قرار خواهید گرفت که با طیف مختلفی از ربات‌ها برای سفر در دنیایی مرموز و خطرناک همراه خواهید شد. از آنجایی که بازی تازه رونمایی شده است من اختیار کافی مبنی بر در اختیار گذاشتن اطلاعات بیشتر را ندارم اما کمپانی مایکروسافت برای بازی و به طور کلی خود IP طی دراز مدت برنامه‌های زیادی دارد.

ReCore (1)

همانطور که خواندید به نظر می‌رسد که ReCore فقط و فقط در انحصار ایکس‌باکس وان نخواهد بود بلکه برای سیستم عامل ویندوز 10 نیز عرضه خواهد شد. البته باید دوباره ذکر کنیم که این خبر یک تاییدیه رسمی نیست اما از آنجایی که پاولاک مقام مهمی در استودیوی سازنده دارد می‌توان اعتماد داشت که او نسبت به ما اطلاعات بیشتری در زمینه‌ی برنامه‌های تدارک دیده شده دارد. حال اینکه آیا کمپانی مایکروسافت قصد داشت به این زودی‌ها خبر معرفی بازی برای ویندوز 10 را منتشر کند یا خیر مسئله‌ی دیگری است. به احتمال زیاد با گذشت مدت کوتاهی خود مایکروسافت یک بیانیه‌ی رسمی منتشر خواهد کرد و ما را از جزئیات برنامه‌های خود در جریان خواهد گذاشت.

بازی ReCore قرار است طی تاریخ نامعلومی در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ میلادی به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه شود. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بروزرسانی خبر: پاولاک دقایقی پیش وب‌سایت شخصی خود را بروزرسانی کرده و سیستم عامل ویندوز 10 را از پلتفرم‌های مقصد حذف کرد.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده