نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

بت موبیل فیلم The Dark Knight به بازی Batman: Arkham Knight می آید

قسمت اول فیلم The Dark Knight که به کارگردانی کریستوفر نولان ساخته شد را به خاطر دارید؟ استودیو راک‌استدی امروز در خبری اعلام کرده است بت‌موبیل بتمن و دو جاده ویژه این فیلم ماه آینده به بازی Batman: Arkham Knight می‌آید. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در ماه سپتامبر (شهریور)، علاوه بر این نسخه بت‌موبیل از فیلم The Dark Knight، طرح سال ۱۹۸۹ این وسیله‌نقلیه افسانه‌ای هم به بازی Batman: Arkham Knight اضافه خواهد شد.

در ماه سپتامبر علاوه بر این دو پوسته، قرار است بسته داستانی «GCPD Lockdown» هم برای بازی بتمن: آرکام نایت منتشر شود. در این بسته بازیکنان کنترل شخصیت نایت‌وینگ را در دست می‌گیرند و در ماموریتی حیاتی، باید سعی کنند جلوی شخصیت پنگوئن را که سعی دارد از زندان فرار کند بگیرند.

علاوه بر این بسته داستانی، شش چالش جدید با نام «Crime Fighter» هم به بازی اضافه خواهد شد. در این چالش‌ها که بازیکنان کنترل شخصیت‌های بتمن، نایت‌وینگ، رابین و زن گربه‌ای را در دست می‌گیرند، باید روی مهارت‌های مخفی‌کاری این شخصیت‌ها تمرکز کنید.

راک‌استدی در انتها گفته است علاوه بر این محتویات، لباس شخصیت بتمن در بازی Batman: Arkham Asylum هم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

بازیکنانی که Season Pass بازی Batman: Arkham Knight با قیمت ۴۰ دلار را خریداری کرده باشند، طبق معمول این بسته الحاقی را هم به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. متاسفانه هنوز قیمت این بسته برای کاربرانی که دوست دارند آن را به‌ صورت جداگانه خریداری کنند اعلام نشده است.

اعضای Season Pass بازی Batman: Arkham Knight، به عنوان اولین محتویات اضافی هم‌اکنون می‌توانند بسته الحاقی Batgirl: A Matter of Family را تجربه کنند. Batgirl: A Matter of Family اولین بسته الحاقی بازی Batman: Arkham Knight است که در تاریخ ۱۴ جولای (بیست و سوم تیر) برای خریداران season pass و در تاریخ ۲۱ جولای (سی تیر) برای کاربران عادی در دسترس قرار گرفت. در این بسته بازیکنان با باربارا راهی پارک سی‌گِیت اَمیوزمِنت (Seagate Amusement ) می‌شوند و هدف اصلیشان نجات جان کومیسر گوردون، پدر Batgirl از دست جوکر است. این پارک بالای یک دریاچه نفت بنا شده و جوکر با کارهای همیشگی خود، باعث ریزش نفت و غوطه‌ور کردن این پارک در این ماده شده است!

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده