نویسنده: مجید سجادی
// سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

اخبار و حواشی مسابقات کانتر استرایک | Hellraisers قهرمان Acer Predator Masters

همان‌طور که قبلا قول داده بودیم هر هفته اخبار مهم دنیای مسابقات E-Sport با موضوع Counter-Stike: Global Offensive را جمع‌آوری کرده و در اختیار شما می‌گزاریم. با زومجی همراه باشید.

Hellraisers قهرمان Acer Predator Masters
روز گذشته شاهد به پایان رسیدن مسابقات Acer Predator Masters با قهرمانی تیم اکراینی Hellraisers بودیم. Hellraiser در فینال به مقابل تیم آلمانی mousesports رفت. و توانست این تیم را در یک مسابقه Bo7 با نتیجه‌ی نزدیک ۴ بر ۳ شکست دهد. این نوع فرمت که چندان در مسابقات CS:GO مرسوم نیست به این صورت است که هفت بازی برگزار می‌شود و تیم که بتواند چهار بازی را پیروز شود برنده‌ی نهایی مسابقه است. به قهرمان این مسابقات یک جایزه‌ی نفیس ۲۰,۰۰۰ دلار تعلق گرفت در حالی که تیم mousesports نیز به عنوان نایب قهرمان دست خالی نماند و ۱۰,۰۰۰ دلار به این تیم اهدا گشت.

1438438630.9698

IEM سن خوزه میزبان مسابقات ۱۰۰,۰۰۰ دلاری
با این‌که تنها چند روز تا مسابقات IEM شهر کلن آلمان باقی مانده است، گروه ESL، اطلاعاتی در ارتباط با مکان بعدی سری مسابقات IEM یعنی شهر سن خوزه در ایالات کالیفرنیا داد. مبلغ پایه‌ی جایزه‌ی نسخه‌ی آمریکای شمالی IEM، حدود ۱۰۰,۰۰۰ دلار اعلام شده است که با کمک انجمن CS:GO افزایش پیدا خواهد کرد. این مبلغ از جایزه‌ی پایه‌ی مسابقات IEM شهر کلن ۱۵,۰۰۰ دلار بیشتر است.

تیم Bravado تغییرات اساسی در روستر خود داد
تیم پیشرو آفریقای جنوبی Bravado Gaming اعلام کرد که با توجه به نتایج نه چندان خوب تیم در مسابقات اخیر به خصوص ESWC، شاهد تغییرات مهمی خواهیم بود. این تیم دو بازیکن خود یعنی Racno و Flarez را از تیم اخراج کرد. بازیکنان جانشین این دو بازیکن Golz وSonic.cs هستند.

bravado

Luminosity تیم ex-Keyd را در اختیار گرفت
سازمان Luminosity طی خبری تعجب‌برانگیز اعلام کرد که روستر کنونی خود را اخراج و تیم Keyd Stars را در اختیار می‌گیرد. این تیم برزیلی از زمانی که به ایالات متحده منتقل شدند عملکردی فوق‌العاده از خود به جا گزاشتند. روستر قبلی Luminosity به طور موقت زیر نظر سازمان Mythic بازی خواهند کرد تا بتوانند یک اسپانسر دائمی پیدا کنند.

cadiaN به طور آزمایشی به تیم SK Gaming رفت
SK در هفته‌ی گذشته اعلام کرد که بازیکن قدیمیه تیم Copenhagen Wolves یعنی cadiaN را به طور آزمایشی در اختیار خواهند گرفت تا جای خالی tenzki را در تیم پر کند. این بازیکن به همراه تیم در مسابقات ESL One Cologne که در پایان این ماه برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

مبنع: GosuGamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده