// دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

به زودی تاریخ انتشار بازی Quantum Break مشخص خواهد شد

همانطور که می‌دانید کمپانی مایکروسافت قصد دارد انحصاری پرطرفدار و مورد انتظار خود برای کنسول ایکس‌باکس وان یعنی Quantum Break را به نمایشگاه گیمزکام بیاورد و حال طبق اطلاعات منتشر شده به احتمال خیلی زیاد در حین کنفرانس خبری این شرکت در نمایشگاه از تاریخ عرضه‌ی رسمی بازی رونمایی خواهد شد. با زومجی همراه شوید.

یکی از طرفداران ایکس‌باکس در شبکه‌ی اجتماعی تویتر از فیل اسپنسر سوال کرد که آیا مایکروسافت قصد دارد در طی کنفرانس خبری خود در نمایشگاه گیمزکام از تاریخ عرضه‌ی رسمی بازی Quantum Break برای سال ۲۰۱۶ میلادی رونمایی کند یا خیر. اسپنسر در پاسخ گفت:

به زودی خواهید فهمید. فکر کنم که بعد از دیدن کنفرانس بسیار خوشحال باشید.

بازی Quantum Break که توسط استودیوی فنلاندی و معروف رمدی اینترتیمنت مراحل ساخت خود را سپری می‌کند ابتدا برای عرضه در سال جاری میلادی برنامه ریزی شده بود اما چند ماه پیش مایکروسافت اعلام کرد که تاریخ عرضه‌ی بازی تا سال آینده میلادی تاخیر خورده است.

شانون لافتیس رئیس بخش عرضه‌ی محصولات مایکروسافت در آن زمان توضیح داد که این کمپانی با وجود بازی‌هایی مانند Halo 5: Guardians، Rise of the Tomb Raider, Fable Legends, Forza Motorsport 6, و Gears of War: Ultimate Edition یکی از قدرتمندترین لاین آپ‌های تاریخ ایکس‌باکس را برای سال جاری تدارک دیده است لذا انتقال بازی Quantum Break به سال ۲۰۱۶ به نفع خود بازی و طرفداران خواهد بود.

با وجود تعداد نسبتا زیادی از بازی‌های مختلف که قرار است امسال عرضه شوند، انتقال بازی Quantum Break به سال آینده  لیست انحصاری‌های ما را با وجود چنین IP جدید و قدرتمندی افزایش خواهد داد.

Quantum_Break_Gamescom_Screen_5

همچنین طبق اعلام استودیوی رمدی، هنگام عرضه، بازی Quantum Break تنها نخواهد بود، بلکه یک سریال تلویزیونی نیز همراه آن به نمایش درخواهد آمد و داستانی مرتبط با بازی خواهد داشت. پس از تعطیبل استودیوی سرگرمی‌های ایکس‌باکس بسیاری بر این عقیده بودند که مراحل ساخت این سریال نیز لغو شده است اما فیل اسپنسر شایعات را تکذیب کرد.

استودیوی رمدی بارها در مصاحبه‌ها از بازی Quantum Break به عنوان «بهترین ساخته‌ی تیم خود» یاد کرده است. شاید نیاز به اشاره نباشد اما این استودیوی فنلاندی پیش از این بازی‌های موفقی مانند Alan Wake و Max Payne را در کارنامه خود ثبت کرده.

کنفرانس گیمزکام مایکروسافت در تاریخ ۴ آگوست (۱۳ مرداد) در ساعت ۶ و نیم بعد از ظهر به وقت تهران برگزار می‌شود. تیم زومجی پوشش کاملی از این کنفرانس ارائه خواهد داد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده