// پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۶

پروژه جدید شیگرو میاموتو تا تاریخ نامعلومی تاخیر خورد

با انتشار جدیدترین گزارش مالی و آماری کمپانی نینتندو متوجه شدیم که یکی دیگر از بازی‌های مورد انتظار طرفداران کنسول Wii U جزو دسته‌ی بازی‌هایی که تاریخ انتشار نامعلومی دارند طبقه بندی شده است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

نینتندو روز گذشته از آمار مالی خود مربوط به سه ماهه اول اقتصادیِ سال مالی ۲۰۱۵ رونمایی کرد. این کمپانی معمولا در گزارشات مالی سعی می‌کند که از تاریخ انتشار بازی‌های پیش روی خود رونمایی کرده یا حداقل بازه‌ی زمانی پیش بینی شده‌ای را در اختیار طرفداران قرار دهد.

اما برای آمار مالی این سه ماهه اقتصادی متوجه شدیم که نینتندو بازی مورد انتظار The Legend of Zelda که قرار است برای کنسول Wii U عرضه شود را بجای بازی‌های سال ۲۰۱۶ میلادی جزو بازی‌های با تاریخ انتشار نامعلوم دسته بندی کرده است. از آن طرف نیز جدیدترین پروژه‌ی کارگردان افسانه‌‍ای یعنی شیگرو میاموتو که «ربات غول آسا» نام دارد نیز در دسته‌ی بازی‌های بدون تاریخ انتشار قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که اوضاع موجود اصلا طبق خواسته‌ی طرفداران نینتندو پیش نمی‌رود.

پروژه‌ی «ربات غول آسا» برای اولین بار در E3 سال ۲۰۱۴ به همراه پروژه‌ی دیگری تحت عنوان «محافظ» رونمایی شد. هر دوی این بازی‌ها برای عرضه در سال ۲۰۱۵ میلادی برنامه ریزی شده بودند. حال با تاخیر خوردن پروژه‌ی اول تنها بازی «محافظ» باقی می‌ماند که خوشبختانه طبق اسناد ارائه شده هنوز هم از طرف نینتندو جزو بازی‌های امسال حساب می‌شود.

احتمال اینکه نینتندو بخواهد پروژه‌ی میاموتو را از جزو بازی‌های کنسول Wii U حذف کرده و در عوض برای کنسول NX عرضه کند نیز بسیار کم است چرا که طبق نمایش‌های موجود ساختار کلی این بازی تنها برای گیم پد کنسول نه چندان موفق نینتندو پایه ریزی شده است.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده