// پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۴

اختصاص امتیاز تجربه بیشتر‌ برای خوش‌آمد گویی به تازه واردان بازی Heroes of the Storms

از منتظران بازی Heroes of the Storms هستید و هنوز وقت نصب و اجرای این بازی را نداشته‌اید؟ اکنون زمان مناسبی برای ورود به این بازی زیبا است. بلیزارد در رویدادی جدید امتیاز تجربه بیشتر‌ی را برای افزایش سریعتر تجربیات تازه واردان اعمال کرده است. با زومجی همراه باشید.

بلیزارد، توسعه‌دهنده بازی Heroes of the Storms قصد دارد تا با رویدادهای ویژه‌ای بازیکنان جدیدتری را به سمت بازی جدید خودبکشاند. به این منظور این شرکت به تمام افرادی که قبل از ساعت ۶:۳۰ دقیقه‌ی بامداد (۷:۰۰ بعد از ظهر PT) روز ۱۴ مرداد ماه اقدام به ثبت نام در این بازی کنند، علاوه بر هدیه‌ی Stimpack، به مدت هفت روز آیتم گُلد باست را به منظور کمک برای افزایش سریع‌تر تجربه و در نتیجه آزاد کردن سریعتر شخصیت‌های جدید هدیه می‌دهد.

اگر ۵۰ درصد امتیاز تجربه بیشتر‌ (XP Boost) می‌خواهید هم اکنون دوستان خود را برای عضویت در بازی دعوت کنید. شما بعد از پیوستن آنها این ۵۰ درصد را دریافت خواهید کرد. تنها کسانی قادر به دریافت هدایای ذکر شده هستند که در گذشته هیچگاه با حساب کاربری خود وارد بازی نشده باشند.

heroes_of_the_storm_free_stimpack در Heroes of the Storms، تازه‌ترین بازی MOBA (جنگ‌های چندنفره‌ی آنلاین میدانی) شرکت بلیزارد، پیشرفت شما اساسا مانند سایر بازی‌های هم سبک منوط به آیتم ویژه یا متا‌های انعطاف ناپذیر نیست. اگر شما یک همراه با تجربه را برای چند مسابقه‌ی اول پیدا کنید، این موضوع به پیشرفت شما در بازی کمک شایانی خواهد کرد. اکنون زمان مناسبی برای علاقمندان به سبک MOBA‌ است تا بازگشتی دوباره به این سبک دوست داشتنی داشته باشند.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده