نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

بازی Fallout 4 به همراه ابزار مادسازی عرضه نخواهد شد

همان‌گونه که پیش از این در اخبار مرتبط با Fallout 4 خوانده بودید، این بازی دارای قابلیت ساخت و استفاده از مادها خواهد بود اما این قابلیت در زمان عرضه بازی وجود نخواهد داشت. با زومجی همراه باشید.

پیت هاینِس، مسئول ارشد بخش بازاریابی استودیو بستدا اخیر در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت آی‌جی‌اِن داشته اعلام کرده که تمام تمرکز تیم روی پایان دادن به مراحل ساخت و توسعه بازی است.

برنامه تیم بازی‌سازی این این است که تمام تمرکز خود را روی کیفیت بازی قرار دهند و سپس بعد از عرضه آن، روی قابلیت ساخت مادها کار کنند. او در این‌باره گفت:

اگر بازی دارای ایراد باشد، هیچ‌کسی به قابلیت ساخت و استفاده از مادها اهمیت نمی‌دهد. این همواره فلسفه ما در راه ساخت بازی بوده است. ما تمام توان خود را روی ابزار ساخت‌و ساز در بازی گذاشته‌ایم.

قابلیت ساخت مادها در نسخه ایکس‌باکس وان بازی می‌تواند به یک برگ برنده برای این کنسول و فروش بالای این بازی روی کنسول مایکروسافت تبدیل شود.اگرچه کاربران ایکس‌باکس وان نمی‌توانند روی کنسول خود به ساخت ماد بپردازند ولی آن‌ها می‌توانند مادهایی که با کامپیوترهای شخصی ساخته شده را در بازی خود استفاده کنند. هنوز مشخص نیست که این قابلیت چه زمانی به صورت نهایی به بازی اضافه خواهد شد.

پیش از این در زومجی خواندید که کار ساخت Fallout 4 پیش از نمایش آن در نمایشگاه E3 سال جاری، به پایان رسیده بود. 

اگر شما هم از مشتاقان و طرفداران پروپاقرص این بازی هستید، تماشای اولین نگاه ویدیویی زومجی به این بازی را از دست ندهید.

دانلود با رزولوشن 480p | دانلود با رزولوشن HD 720p

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده