نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۱

نحوه دسترسی به نسخه آزمایشی بازی Minecraft در ویندوز ۱۰

استودیو موجانگ این ماه نسخه آزمایشی‌ای را برای نسخه ویندوز ۱۰ بازی Minecraft برگزار خواهد کرد. اخیرا اطلاعاتی در رابطه با نحوه شرکت در این نسخه منتشرشده که توجه شما را به ادامه مطلب جلب می‌کنیم. با زومجی همراه باشید.

موجانگ امروز با انتشار اطلاعات جدید، نحوه شرکت در نسخه آزمایشی بازی ماینکرفت در ویندوز ۱۰ را اعلام کرد.

زمانی که نسخه آزمایشی بازی منتشر شد، با مراجعه به وبسایت موجانگ و رفتن به حساب کاربری خود، باید بر روی گزینه «Redeem» کلیک و پس از آن با ورود به حساب کاربری مایکروسافت خود، نسخه آزمایشی ویندوز ۱۰ بازی ماینکرفت را دریافت کنید.

نسخه آزمایشی بازی Minecraft فردا و همزمان با عرضه ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد. کاربران برای تجربه نسخه جدید ماینکرفت بر روی سیستم‌عامل جدید مایکروسافت که کاربران ویندوز ۷ و ۸ می‌توانند به صورت رایگان آن را دریافت کنند، به نسخه جدید ویندوز احتیاج دارند. کسانی که هنوز موفق به خرید بازی ماینکرفت بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی نشدند، می توانند در زمان برگزاری نسخه آزمایشی و با تخفیف در نظر گرفته شده، این بازی پرطرفدار را با قیمت ۱۰ دلار خریداری کنند.

هنوز مشخص نیست مدت زمان برگزاری نسخه آزمایشی چند روز خواهد بود. اما چند روز پس از عرضه آن و با انتشار یک بروزرسانی، پشتیبانی از بخش چندنفره میان کاربران ویندوز ۱۰ و نسخه ویژه ماینکرفت به نسخه آزمایشی اضافه خواهد شد.

نسخه ویندوز ۱۰ بازی Minecraft همچنین دارای امکانات بیشتر در زمینه کنترل، رفع باگ‌ها با دریافت نظرات طرفداران و خصوصیات دیگر است. با این حال گیم‌پلی بازی همان چیزی است که در گذشته مشاهده کردید و در این زمینه شاهد هیچ تفاوتی نسبت به قبل نخواهید بود.

منبع: Gamespot