نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

قبل از معرفی‌ Fallout 4 در E3 کار ساخت بازی تقریبا تمام شده بود

بنا به گفته پیت هاینز، مدیر اجرائی بازاریابی بتسدا، کار ساخت بازی نقش آفرینی استودیو بتسدا، Fallout 4،  قبل از معرفی‌ رسمی‌ در E3 تقریبا تمام شده بود و الان زمان اضافه کردن ویژگی‌های جدید به بازی نیست. با زومجی همراه باشید.

هاینز در مصاحبه‌ایی که اخیرا با گیم‌اسپات انجام داده بود گفت که در این زمان برای اضافه کردن ویژگی‌هایی به بازی Fallout 4 که طرفداران درخواست کردند خیلی‌ دیر است و بجای اضافه کردن ویژگی‌ جدید، بتسدا در حال کار بر روی رفع کردن باگ‌ها و مشکلات بازی است.

وی در این مصاحبه گفت:

ما باید با خودمان روراست باشیم. در حال حاضر اینکه طرفداران چه ویژگی‌هایی دوست دارند درFallout 4 ببینند اهمیتی ندارد بازی تقریبا تمام شده است و حتی قبل از رونمایی از بازی در E3 نیز کار ساخت بازی تمام شده بود. شما در چهار ماه مانده به عرضه بازی خود ویژگی‌ جدیدی به آن‌ اضافه نمی‌کنید بلکه سعی‌ می‌کنید که مشکلات بازی را حل کنید.

سخنان هاینز البته به این معنی‌ نیست که بتسدا به حرف طرفداران گوش نمی‌کند. هاینز تأکید کرد که سازنده بازی زمان بسیار زیادی را صرف خواندن نقدها و فروم‌های مربوط به بازی‌های Fallout 3 و The Elder Skrollls V: Skyrim کرده تا بتواند بازی Fallout 4 را به بهترین نحو ممکن به علاقمندان ارائه دهد.

تمام این موارد مهم هستند. یک استودیو بازی‌سازی خوب می‌داند که چگونه با این همه پیشنهاد و نقد برخورد کند و از آنها نهایت استفاده را ببرد. شما هرکاری می‌توانید بکنید اما همه‌کار نمی‌توانید بکنید. بنابرین شما باید اولویت بندی کنید و به این نتیجه برسید که چه ویژگی‌هایی برای بازی مهم‌تر هستند و باید مشکلات را بیابید و بدانید که چگونه آنها را حل کنید و تشخیص دهید که چه مواردی را نمی‌توانید در بازی خود بگنجانید.

تاد هاوارد، کارگردان بازی نیز پیش‌تر گفته بود که چگونه درس‌هایی که آنها از باگ‌ها و ایرادات بازی Skyrim گرفته‌اند به آنها کمک خواهد کرد که Fallout 4 را به بازی بهتری تبدیل کنند.

قسمت چهارم بازی Fallout در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده