نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

عرضه لباس و ماشین بتمن مایکل کیتون متعلق به سال ۱۹۸۹ برای Batman: Arkham Knight

بازی‌های سری بتمن شرکت راک‌استدی تبدیل به یکی‌ از مهم‌ترین بازی‌هایی شده‌اند که در مورد این سوپر قهرمان ساخته شده و به همین دلیل بسیاری از لباس‌های کلاسیک و قدیمی‌ دنیای بتمن برای این سری بازی‌ها عرضه شده است. آخرین این لباس‌ها، لباس مایکل کیتون سال ۱۹۸۹ است.

در جدیدترین اقدام راک‌استیدی شما می‌توانید لباس و ماشین بتمن در فیلم سال ۱۹۸۹ ساخته تیم‌ برتون این کاراکتر محبوب را دانلود کنید و با آنها به ادامه بازی بپردازید.

Batman: Arkham Knight

ماه آینده، کسانی‌ که Season Pass بازی Batman: Arkham Knight را خریداری کرده‌اند می‌توانند لباس بتمن را به این لباس جدید تغییر دهند. همچنین بت‎موبیل بازی را هم می‌توانید به بت‌موبیل کلاسیک بتمن تبدیل کنید!

در حال حاضر Arkham Knight دارای مجموعه‌ای از پوسته‌ها و بت‌موبیل‌های مختلفی است که از میان آنها می‌توان به لباس دهه ۶۰ آدام وست اشاره کرد. بعضی‌ از این لباس‌ها اما به صورت اختصاصی برای پلتفرم‌ها و فروشندگان مختلف توسط ناشر بازی یعنی وارنر قرار گرفته‌اند. همچنین امروز اولین بسته الحاقی بازی که داستان جدیدی به Batman: Arkham Knight اضافه می‌کند و این داستان، داستان بت‌گرل است عرضه می‌شود. خبر ناراحت کننده اما برای بازیکنانی است که بازی را برروی رایانه‌های شخصی‌ خود خریداری کردند. بازی‌ که در هنگام عرضه بر روی رایانه‌های شخصی‌ از مشکلات فراوانی‌ رنج می‌برد تا پاییز امسال مشکلاتش حل نخواهد شد و کسانی‌ که پول بازی را داده‌اند باید تا آن‌ زمان برای بازی با شخصیت بت‌گرل صبر کنند.

Batman: Arkham Knight

همچنین علاوه بر لباس مایکل کیتون که در ماه آگوست (مرداد) منتشر می‌شود، ۳ لباس جدید بتمن (یک نسخه متعلق به دهه ۷۰، یک نسخه قدیمی‌ خاکستری و سیاه و یک نسخه متعلق به Arkham Origins), یک لباس جدید برای رابین از سری کامیک‌های «یک سال بعد»، لباسی جدید برای نایت‌وینگ از بازی Arkham City و یک لباس بنفش مربوط به دهه ۹۰ میلادی برای کت‌ومن عرضه خواهد شد.

منبع: The Verge


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده