نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

نینتندو ناشر بازی Devil’s Third در آمریکای شمالی نخواهد بود

بازی Devil’s Third، جدیدترین ساخته تومونوبو ایتاگاکی، خالق افسانه‌ای سری Ninja Gaiden، قرار است به صورت انحصاری برای کنسول Wii U عرضه شود. حال بر اساس گزارشات اخیر، مشخص شده کمپانی نینتندو ناشر این بازی در آمریکای شمالی نخواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی Devil’s Third ابتدا قرار است در کشور ژاپن عرضه شود و پس از مدت کوتاهی وارد بازار اروپا هم شود، اما ظاهرا نینتندو قصد ندارد این بازی را در آمریکای شمالی عرضه کند.

براساس گزارشات منتشرشده، ظاهرا این مسئله به کیفیت بازی ارتباط دارد. به نظر کیفیت جدیدترین ساخته ایتاگاکی، از نظر نینتندو برای عرضه در این نقطه از دنیا مناسب نیست.

با این حساب، ایتاگاکی باید به دنبال یک ناشر دیگر برای عرضه بازی Devil’s Third در آمریکای شمالی باشد. براساس آخرین پستی که در صفحه فیس‌بوک وی ارسال شده، ظاهرا وی این روزها درحال انجام همین کار است.

با این حال باید دید سرنوشت Devil’s Third چه خواهد شد. پس از ترک سری Ninja Gaiden، چشم اُمیدِ طرفداران بازی‌های Hack & Slash به سوی این بازی است که ظاهرا کیفیت بازی، حداقل تا جایی که مَدِ نظر نیتندو است، بالا نیست!

بازی Devil’s Third قرار است اواخر سال ۲۰۱۵ به صورت انحصاری برای کنسول Wii U عرضه شود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده