// پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

فروش یک میلیونی بازی Ark: Survival Evolves در استیم

Ark: Survival Evolves بازی محبوب بقا دایناسورها  به نقطه عطف قابل توجهی در میزان فروش رسیده است. این بازی اکنون موفق شده از زمان عرضه در خدمات دسترسی سریع استیم به فروش قابل توجه یک میلیون نسخه دست یابد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

این پروژه مستقل با همکاری اپیک گیمز و استودیو والد‌کارد در جهت پشتیبانی بهتر بازی برای تولید ماد‌های مختلف توسط بازیکنان برروی موتور گرافیکی آنریل تولید شده است. اکنون دست‌یابی این بازی به فروش یک میلیون نسخه‌ای بعد از تنها یک ماه و چند روز موفقیت خوبی برای توسعه دهندگان محسوب می‌شود.ark_survival_evolved-Dev-Kit

نسخه‌ی دسترسی سریع بازی Ark: Survival Evolves اکنون در استیم با قیمت ۲۵ دلار برای خرید قرار دارد. نسخه‌ی کامل این بازی سال آینده در ماه ژوئن (۱۰ خرداد تا ۹ تیرماه ۱۳۹۵) برای رایانه‌های شخصی، پلی ‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 این بازی با پشتیبانی از مورفیوس عینک واقعیت مجازی شرکت سونی عرضه خواهد شد. اکنون با همکاری والدکارد و اپیک گیمز، علاقمندان به ساخت ماد نیز لذت دوچندانی را از ادیتور مرتبط با این بازی خواهند برد.

در صورتی که Ark: Survival Evolves را خریداری و نصب کرده‌اید با مراجعه به بخش کارگاه سایت رسمی بازی اطلاعات بیشتری را در رابطه با نحوه‌ی دانلود ادیتور ساخت ماد بدست آورید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده