نویسنده: محسن وزیری
// سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

اطلاعات جدیدی از بازی DOOM در رویداد QuakeCon منتشر می‌ شود

طرفداران DOOM از روز نمایش این بازی در کنفرانس اختصاصی بتسدا تا به حال اخبار چندانی از بازی نوستالژیک خود نشنیده‌اند. حال id Software قصد دارد در رویداد سالیانه‌ی خود اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر کند.

DOOM با تریلرهای طولانی از مراحل مختلف و بخش چندنفره‌ی خود، نمایش بزرگی در E3 امسال داشت. با اینکه تقریباً ایده‌ای کلی از بازی داریم، اما برای اطلاعات بیشتر باید تا مراسم QuakeCon منتظر بمانیم.

گرت یانگ، مدیر عمومی id Software هنگامی که در توییتر با سوال‌های طرفداران مواجه شد، از پاسخ‌گویی طفره رفت و اعلام کرد اطلاعات بیشتر را در QuakeCon 2015 در اختیار عموم قرار می‌دهند.

برای شنیدن این اخبار جدید لازم نیست زیاد صبر کنیم، چرا که رویداد QuakeCon امسال دو هفته‌ی دیگر و از اول تا چهارم مرداد برگزار می‌شود. می‌توان انتظار داشت که ویدیوهای جدید و پخش‌نشده‌ای هم از بازی موجود باشد که در این رویداد به نمایش در می‌آیند. id Software در مورد نمایش E3 بازی به خوبی توانسته بود ویدیوها و به طور کلی اخبار بازی را مخفی نگه دارد.

این استودیو رابطه‌ی بسیار نزدیکی با طرفداران پر و پا قرص خود دارد و این احتمالاً یک بدبیاری بزرگ برای هرکسی است که نمی‌تواند تا دوهفته‌ی دیگر در شهر دالاس و رویداد QuakeCon حضور داشته باشد.

DOOM سال آینده برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. تا دو هفته‌ی دیگر بهتر است بار دیگر به تریلر سرشار از خون و خشونت بازی نگاهی بیاندازید یا گوشه‌ای از مرحله‌ی «جهنم» را به تماشا بنشینید. در ضمن، اطلاعات جذابی هم از بخش چندنفره‌ی بازی در کنفرانس E3 2015 بتسدا ارائه شد که دیدن ویدیوی آن هم خالی از لطف نیست.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده