نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

ایرادات Skyrim چگونه به بهتر شدن دنیای بازی 4 Fallout کمک خواهد کرد

هنگامی که شما یک بازی بزرگ جهان آزاد می‌سازید، احتمال اینکه بازی شما دارای ایرادتی باشد بسیار زیاد است. تاد هاوارد کارگردان بازی Fallout 4 و Skyrim از درس‌هایی می‌گوید که آنها از زمان عرضه بازی Skyrim برای هرچه کمتر شدن این ایرادات گرفته‌اند.

حتی شرکت‌های بازی سازی بزرگی‌ مانند راک‌استار و بتسدا هم با این مشکلات در زمان عرضه بازی‌های خود روبرو بودند. این مشکل بخصوص در مورد بازی The Elder Scrolls V: Skyrim مشهود بود و بتسدا در هنگام عرضه بازی با مشکلاتی مثل افت فریم روی پلی‌استیشن 3 روبرو شد.  تاد هاوارد در مصاحبه‌ای گفت که مواجه شدن و حل کردن این مشکلات باعث پیشرفت بتسدا در ساخت بازی Fallout 4 شده است. وی توضیح داد که محبوبیت Skyrim و داده‌های بی‌شمار بازیکنان چه سختی‌هایی را برای حل مشکلات بازی در جهانِ آزاد Skyrim برای آنها به وجود آورده است.

فکر می‌کنم یکی‌ دو ماه طول کشید تا ما بفهمیم که چگونه باید این مشکلات را حل کنیم. تیم ما قبل از اینکه بتواند مشکلات را حل کند باید راهی‌ پیدا می‌کرد که ابتدا پی‌ می‌برد که چرا و چگونه این مشکلات در بازی به وجود آمده است. هر کدام از بروزرسانی‌هایی که ما برای Skyrim و بسته‌های الحاقی آن‌ انجام دادیم دارای روش‌های مختلفی‌ برای شناسایی و رفع ایرادات بود.

وی افزود:

مشکلات در بازی‌ها اجتناب ناپذیر هستند‌، نکته مهم این است که چگونه مشکلات به وجود آمده را حل کنید. من فکر می‌کنم ما در این مورد خاص خیلی‌ بهتر شدیم. برای ما اولویت اصلی‌ ذخیره بازی بازیکنان است. اگر بازی دارای مشکلاتی باشد و به طور مثال شما نتوانید بازی کنید و بازی هر از چند گاهی‌ شما را بیرون بیندازد بد است اما اگر ذخیره بازی شما از بین برود این افتضاح است. ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که این اتفاقات در بازی Fallout نیافتد. ما خیلی‌ از زمان عرضه بازی Skyrim پیشرفت کردیم و با دادن بروز رسانی‌هایی در زمانی‌ که Skyrim عرضه شد روند رفع مشکلات بازی‌هایمان را آغاز کردیم و در بازی 4 Fallout این روند را ادامه خواهیم داد.

Fallout 4 در ۱۰ نوامبر ۲۰۱۵ (۱۹ آبان ۱۳۹۴) برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع: Gameinformer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده