نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

شایعه: کنسول نینتندو NX قرار نیست از نظر گرافیکی با کنسول های نسل هشتم رقابت کند

در این چندوقت اخیر صحبت‌های زیادی در رابطه با کنسول نینتندو NX شده است. تا به حال هیچ خبری جز وجود آن تایید نشده و هرچه که شنیدیم، شایعه و فرضیه بودند. حال براساس شایعه جدید، این کنسول از نظر رقابتی با کنسول‌های نسل هشتم رقابت نخواهد کرد.

نینتندو NX قرار است جانشین Wii U و پُلی برای ارتباط میان کنسول‌های خانگی و بازی‌های موبایل باشد.

حال براساس صحبت‌های منبعی داخلی با نام تاماکی که ادعا می‌کند این اطلاعات را از منبعی معتبر بدست آورده، نینتندو NX در سطح گرافیکی با کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان رقابت نخواهد کرد:

از این مسئله قطعا مطمئن هستم که نینتندو NX با پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان رقابت نخواهد کرد.

درحالی که NX احتمال سه سال پس از عرضه کنسول‌های ذکرشده عرضه خواهد شد، این مسئله کمی عجیب به نظر می‌رسد.

تاماکی در صحبت‌های خود با مردم در توئیتر اعلام کرده با افراد مطمئنی در این زمینه صحبت کرده و مردم نباید انتظار اجرای گرافیک باورنکردنی از کنسول جدید نینتندو داشته باشند.

نینتندو تا پایان سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی، تعداد ۹.۵ میلیون دستگاه از کنسول Wii U، ازابتدای معرفی آن در سال ۲۰۱۲ تا کنون فروخته است. این کنسول تا امروز بدترین میزان فروش را در تاریخ کنسول‌های اصلی این شرکت داشته است. طبق اخباری که چند روز گذشته منتشر شد، نینتندو کار تولید NX را آغاز کرده و این اتفاق به این معنی است که این کمپانی شکست Wii U را قبول کرده و با ارائه یک کنسول جدید، قصد دارد جبران گذشته را کند.

درحال حاضر این خبر را به عنوان شایعه درنظر بگیرید و منتظر اخبار رسمی که از سوی نینتندو در رابطه با کنسول NX منتشر می‌شود باشید.

نظر شما در رابطه با این شایعه چیست؟

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده