نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۵

پاییز امسال منتظر عرضه نسخه فیزیکی بازی Shovel Knight باشید

بازی مستقل Shovel Knight که تاکنون توانسته موفقیت‌های زیادی کسب کند، تا به حال تنها به صورت دیجیتالی عرضه شده است. حال سازندگان این بازی اخیرا اعلام کردند نسخه فیزیکی این بازی پاییز امسال عرضه خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

Shovel Knight در تاریخ ۱۳ اکتبر در آمریکا (بیست و یک مهر)  و در تاریخ ۱۶ اکتبر (بیست و چهار مهر) در اروپا و بریتانیا برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، 3DS و Wii U عرضه خواهد شد. نسخه رایانه‌های شخصی بازی تنها در اروپا منتشر خواهد شد.

استودیو یات کلاب اعلام کرده تاکنون ۷۰۰ هزار نسخه از بازی Shovel Knight به صورت دیجیتالی به فروش رفته و این رقم چهار برابر بیشتر از چیزی است که انتظار داشتند. زمانی که این بازی در وب‌سایت کیک‌استارتر برای دریافت کمک‌های مالی قرار گرفت، توانست مبلغ ۳۱۱.۵۰۲ هزار دلار جمع‌آوری کند.

نسخه فیزیکی بازی Shovel Knight شامل بازی اصلی، بسته الحاقی Plague of Shadows و یک حالت چالشی منتشر خواهد شد. همچنین در این نسخه یک راهنمای کامل و پرجزئیات برای تجربه این بازی هم قرار دارد.

یات کلاب در این رابطه گفت:

راهنمای ما به ۲ صفحه خلاصه نخواهد شد. شما لایق یک راهنمای کامل برای خواندن تا زمانی که با بازی خود به خانه برسید هستید.

نسخه فیزیکی همچنین اجازه دسترسی رایگان به بروزرسانی‌های بعدی را هم خواهد داد. از این برزورسانی‌های رایگان می‌توان به حالت Specter و King Knights و اجازه تغییر جنسیت شخصیت‌های بازی اشاره کرد. همچنین با خرید نسخه فیزیکی اجازه دسترسی به یک حالت رقابتی چهارنفره با نام Battle Mode به کاربران داده می‌شود. این حالت تنها برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و Wii U منتشر خواهد شد.

Shovel Knight

 

یات کلاب در رابطه با زمان عرضه بسته الحاقی Plague of Shadows گفت:

این بروزرسانی رایگان ابتدا دراختیار خریداران نسخه دیجیتالی و پس از آن برای خریداران نسخه فیزیکی در دسترس قرار خواهد گرفت. این روزها ما به سختی درحال کار هستیم و با بررسی تمام جزئیات، پیکسل‌ها و تمام قسمت‌های بازی سعی در عرضه یک بسته الحاقی خوب را داریم.

Shovel Knight که یک بازی مستقل است به حدی خوب عمل کرده که یات کلاب به تنهایی توانایی انتشار نسخه فیزیکی بازی را دارد. با این حال کمپانی U&I Entertainment برای رساندن بازی‌ها به خرده‌فروش‌ها به یات کلاب کمک می‌کند.

نسخه پلی‌استیشن 4 بازی همچنین با حضور کریتوس به عنوان یک باس‌فایت منتشر خواهد شد. یات کلاب از طریق وبلاگ پلی‌استیشن تصویری را هم از کریتوس در زمان استفاده از شمشیرهای هرج و مرج خود (Blades of Chaos) و ضربه زدن به شخصیت اصلی بازی منتشر کرده که با مراجعه به این وبلاگ، می‌توانید این تصویر حرکتی را تماشا کنید.

تاکنون مشخص شده نسخه فیزیکی Shovel Knight به خرده‌فروش‌هایی مانند بِست‌بای، والمارت، تارگِت، گیم‌استاپ و آمازون ارسال می‌شود.

اگر هنوز موفق به تجربه این بازی نشدید یا دوست دارید با اطلاعاتی کامل به سراغ نسخه فیزیکی آن بروید، پیشنهاد می‌کنم نقد و بررسی Shovel Knight در زومجی را مطالعه کنید.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده