نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۵

راک‌استدی به‌ سختی درحال کار برای رفع مشکلات نسخه PC بازی Batman: Arkham Knight است

پس از مدت‌ها انتظار، بازی Batman: Arkham Knight سه‌شنبه هفته گذشته برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر شد. متاسفانه نسخه PC آن‌قدر مشکل داشت که کمپانی برادران وارنر مجبور به توقف فروش این بازی در شبکه استیم و همه‌ی خرده فروشی‌ها شد. با این حال نگران نباشید، چراکه «بهترین مهندسان راک‌استدی» به سختی درحال کار برای رفع این مشکلات هستند. با زومجی همراه باشید.

راک‌استدی از تصمیمی که وارنر برای تعلیق فروش نسخه رایانه‌های شخصی Batman: Arkham Knight گرفته حمایت کرده و با کمک بهترین مهندسان خود، درحال رفع این مشکلات است.

سِفتون هیل، یکی از موسسان راک‌استدی و کارگردان بازی Batman: Arkham Knight در حساب توئیتر خود در این رابطه گفت:

از تصمیمی که برای توقف فروش نسخه PC بازی Batman: Arkham Knight گرفته شد به شدت حمایت می‌کنیم. بهترین مهندسان به صورت دیوانه‌وار درحال کار برای رفع این مشکلات در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

از مشکلات اصلی Batman: Arkham Knight که کاربران نسخه پی‌سی بازی با آن مواجه شدند می‌توان به قفل‌شدن بازی، اُفت‌فریم شدید و باگ‌های فراوان اشاره کرد.

راک‌استدی گفته با این مشکلات «با جدیت تمام» برخورد می‌کند:

ما با همکاران خارجی خود درحال همکاری برای رفع این مشکلات در سریع‌ترین زمان ممکن هستیم.

درحالی که کاربران نسخه رایانه‌های شخصی منتظر بروزرسانی برای رفع این مشکلات هستند، راک‌استدی اعلام کرد پایین‌آوردن تنظیمات گرافیکی احتمالا این مشکلات را به صورت موقت رفع خواهد کرد.

batman-arkham-knight

کمپانی بزرگ انویدیا این روزها درحال کار با راک‌استدی برای رفع این مشکلات که بسیار نیز جدی هستند است. بنابراین با آمدن انویدیا روی کار، می‌توان امیدوار بود که این مشکلات به‌زودی رفع خواهند شد.

وظیفه پورت نسخه PC بازی Batman: Arkham Knight را استودیو آیرون گَلِکسی، همان استودیویی که بازی Batman: Arkham Origins را هم برای این پلتفرم پورت کرده بوده است.

وقایع  Batman: Arkham Knight یک سال پس از رخدادهای Batman: Arkham City اتفاق می‌افتد. با مرگ جوکر، تمام خلافکاران گاتهام به داخل شهر ریختند و با اتحاد خود تصمیم گرفتند یک بار برای همیشه از شر بتمن خلاص شوند. در این بین یک شخصیت جدید با نام شوالیه آرکام (Arkham Knight) وجود دارد که در حال حاضر هویتش برای همگان ناشناس است.

Batman: Arkham Knight که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است و پایانی بر سه‌گانه‌ی Batman Arkham به شمار می‌رود، در تاریخ ۲۳ ژوئن (۲  تیر ۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. شما همچنین می‌توانید پیش‌نمایش بازی Batman: Arkham Knight را هم در زومجی مطالعه و اطلاعات کاملی را از این بازی بدست آورید.

در طول روزهای آتی منتظر بررسی اختصاصی و ویژه بازی Batman: Arkham Knight در وبسایت زومجی باشید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده