نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

شرکت بتسدا «احتمالا» در نمایشگاه E3 سال آینده کنفرانسی برگزار نخواهد کرد

اگرچه شرکت بتسدا امسال کنفرانس اختصاصی خود را در نمایشگاه E3 2015 برگزار کرد، اما ظاهرا این ناشر و بازیساز بزرگ قصد ندارد این کار را هرساله انجام دهد و به همین دلیل احتمالا سال آینده شاهد برگزاری کنفرانسی توسط آن‌ها نباشیم. با زومجی همراه باشید.

پیت هاینز، مدیر بتسدا در این رابطه گفت:

هنوز مشخص نیست سال آینده کنفرانسی را برگزار خواهیم کرد. فکر نمی‌کنم باری دیگر شاهد انجام این کار توسط ما باشید. امسال احساس کردیم زمان ماسبی برای انجام این‌گونه کارها است.

بتسدا در نمایشگاه E3 2015 حضور پررنگی داشت. این شرکت با نمایش طولانی از گیم‌پلی و خصوصیات بازی موردانتظار Fallout 4 و اعلام تاریخ انتشار آن، درکنار رونمایی از بازی Dishonored 2 و نمایش گیم‌پلی بازی Doom، درکنار بزرگان این نمایشگاه سر و صدای زیادی برپا کرد.

هاینز همچنین امیدوار است E3 تبدیل به نمایشگاه PAX نشود. همان‌طور که می‌دانید، امسال برای اولین بار مردم عادی هم توانستند در E3 شرکت کنند و مدیر بتسدا امیدوار است این مسئله به امری عادی تبدیل نشود:

امیدوارم E3 به نمایشگاه PAX دیگری تبدیل نشود. ما همین حالا نمایشگاه‌هایی مانند PAX، یوروگیمر، بازی‌های پاریس و گیمزکام را داریم که مردم عادی می‌توانند در آن‌ها شرکت کنند.

فکر می‌کنم این نمایشگاه که نقش مهمی در تجارت و صنعت دارد باید به همان شکل قبلی باقی بماند و یک‌دفعه مسئولین ۲۰ هزار نفر مردم عادی را به آن دعوت نکند. همین حالا هم E3 بسیار شلوغ است و به همین دلیل راه‌رفتن در سالن‌ها مشکل شده است.

نظر شما در این رابطه چیست؟‌ آیا دوست دارید بتسدا سال آینده کنفرانس دیگری را در نمایشگاه E3 برگزار کند؟

اگر اخبار و تریلرهای منتشرشده در کنفرانس این کمپانی را از دست دادید، می‌توانید از طریق زومجی به مطلب جمع‌بندی کنفرانس بتسدا در نمایشگاه E3 2015  مراجعه کنید و از آن‌جا درجریان اخبار و ویدیوهای منتشرشده قرار بگیرید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده