نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۲

طرفدار 4 Fallout بالاخره موفق شد بازی را با ۲۰۰۰ درب بطری پیش خرید کند

حتماً خبر طرفداری که بیش از هفت سال مشغول به جمع درب بطری بوده را در زومجی خواندید. تلاش او در نهایت نتیجه داده و بتسدا قبول کرده است یک نسخه از بازی را برای او بفرستد و از پشتکارش قدردانی کند.

این شخص که با نام کاربری GatorMacheteJr در اینترنت شناخته می‌شود، این خبر خوشحال‌کننده‌ را در حساب imgur (سرویس اشتراک عکس) خود منتشر کرده است. مت گرنداِستف، مسئول ارشد جامعه‌ی کاربران بتسدا در توییتر خود عکسی از جعبه‌های درب بطری‌ها به اشتراک گذاشته است و گفته از آنجایی که این طرفدار اولین کسی است که این کار را انجام داده، یک نسخه از بازی ماه نوامبر دریافت می‌کند. او همچنین در یک شوخی جالب، اظهار کرده تمام این ۲۲۴۰ درب بطری را به بانکی به نام People's Bank در منطقه‌ی Point Lookout می‌برد تا آن‌ها را نقد کند. طرفداران Fallout می‌دانند که این بانک در بازی Fallout 3 وجود داشته و قبل از آخرالزمان در بازی فعال بوده است.

احتمالاً همه‌ی ما انتظار داشتیم که بتسدا جواب مثبتی به درخواست این کاربر بدهد. به هر حال، اگر خودش سختی چندانی از جمع کردن درب بطری‌ها نکشیده باشد، کبد او احتمالاً رنج زیاد را تحمل کرده است!

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده