ظاهرا ریمیک نسخه اول Devil May Cry در حال توسعه است
به نقل از EGW News، شرکت کپکام در سالهای اخیر چندین نسخه بازسازیشده از بازیهای کلاسیک مجموعه Resident Evil را روانه بازار کرده است؛ اقدامی که علاوه بر جذب مخاطبان جدید، رضایت طرفداران قدیمی این سری را نیز به همراه داشته است. با توجه به اینکه این فرانچایز در سال گذشته از نظر فروش تمامی پروژههای دیگر این شرکت را پشت سر گذاشته است، به نظر میرسد کپکام هیچ قصدی برای کاهش سرعت این روند ندارد. معرفی Resident Evil Veronica که بازسازی نسخه اورجینال سال ۲۰۰۰ یعنی Code Veronica است نیز گواهی بر این مدعا محسوب میشود.
با این حال، این استودیو مجموعههای بازی دیگری نیز دارد که شایسته دریافت نسخههای بهروز شده هستند و یکی از آنها Devil May Cry است. در اوایل ماه جاری، شایعاتی مبنی بر معرفی ریمیک نسخه اول این مجموعه در رویداد استیت آو پلی به گوش میرسید؛ اما این اتفاق رخ نداد. با این حال یک افشاگر شناختهشده به نام MajorPlayeix در گزارش جدید خود تأیید کرده است که ریمیک بازی Devil May Cry واقعا در حال توسعه است. شما میتوانید این گزارش را در ادامه مشاهده کنید:
«بیایید رک صحبت کنیم. ریمیک بازی Devil May Cry 1 در راه است. بله، دقیقا همانطور که شایعات میگفتند.» این افشاگر بهوسیله پست بعدی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، شایعات قبلی مربوط به ریمیک بازیهای Resident Evil Zero و نسخه اول این مجموعه را نیز تأیید کرد. علاوه بر این، او اعلام کرد که کپکام به احیای فرانچایزهای کلاسیک خود علاقهمند است و احتمالا روی بازی Ace Attorney 7 و همچنین پروژه جدیدی در دنیای Mega Man کار میکند:
- «روند توسعه Ace Attorney 7 همچنان طبق برنامه پیش میرود. همهچیز ردیف است.
- ریمیک بازیهای Resident Evil 0 و Resident Evil 1 در حال توسعه هستند.
- هدف اصلی از ساخت ریمیکها، زمینهسازی برای انتشار یک نسخه جدید در آن مجموعه است.
- بله، آنها در حال حاضر احیای مابقی مجموعهها را هم مدنظر دارند.
- سری Mega Man پس از پروژه Dual Override همچنان حفظ و پشتیبانی خواهد شد.»
بهتازگی طرفداران به اظهارات یوشیاکی هیرابایاشی، تهیهکننده Resident Evil نیز توجه کردهاند؛ صبحتهایی که شاید نشانهای پنهان از این باشد که کپکام مخفیانه روی ریمیک بازی Dino Crisis کار میکند؛ پروژهای که مدتها است شایعات زیادی پیرامون آن به گوش میرسد. با این حال، این موضوع در حال حاضر چیزی بیش از یک گمانهزنی نیست. آیا از اینکه کپکام در حال ساخت ریمیک Devil May Cry است هیجانزدهاید؟ نظرات خود را در بخش کامنتها با ما به اشتراک بگذارید.