نینتندو آماری از فروش نسخههای جدید افسانه زلدا و سوپر ماریو منتشر کرد
نینتندو در سال ۲۰۲۴ درکنار بازی Super Mario Party Jamboree، دو بازی انحصاری جدید دیگر را نیز برای کنسول سوییچ عرضه کرده است: The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom و Mario and Luigi: Brothership. طبق گزارش این شرکت، بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom پس از فروش اولیه ۲.۵۸ میلیون نسخه در پنج روز نخست، اکنون به رکورد ۳.۱۴ میلیون نسخه فروش دست یافته است. همچنین بازی Mario and Luigi: Brothership تا پایان سال ۲۰۲۴ موفق به فروش ۱.۴ میلیون نسخه شده است.
به گزارش Gamingbolt، بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom در ۲۶ سپتامبر منتشر شد. این اثر نقطه عطفی در تاریخ این مجموعه به شمار میرود، چرا که برای نخستینبار پرنسس زلدا بهعنوان شخصیت اصلی قابل بازی در آن حضور دارد. در این ماجراجویی، بازیکنان در نقش زلدا به تلاش برای نجات سرزمین هایرول و یافتن لینک، قهرمان گمشده میپردازند.
همچنین Mario and Luigi: Brothership اولین بازی اصلی در این مجموعه از زمان انتشار Mario and Luigi: Paper Jam در سال ۲۰۱۶ است. در این ماجراجویی جدید که توسط استودیو Acquire، سازندگان بازی Octopath Traveler توسعه یافته است، بازیکنان همراه با ماریو و لوئیجی به سفری هیجانانگیز در جزیره شیپشیپ میروند. این جزیره که در قلب قاره درهم شکسته کنکوردیا قرار دارد، صحنه نبرد برادران با دشمن قدرتمند جدیدی به نام گلوم است. این بازی در تاریخ ۷ نوامبر عرضه شد و تجربهای تازه را برای طرفداران این مجموعه به ارمغان آورد.