بازی Alien: Isolation یکی از منابع الهام اصلی A Quiet Place: The Road Ahead است
استودیو Stormind Games با اقتباس از داستان دلهرهآور فیلمهای A Quiet Place، در حال توسعه بازی A Quiet Place: The Road Ahead است. این بازی قرار است تجربهای ترسناک و مبتنیبر مخفیکاری را برای بازیکنان فراهم کند که در آن صدا نقشی کلیدی دارد.
حالا مانوئل مواورو، طراح ارشد بازی A Quiet Place: The Road Ahead در مصاحبهای با رسانه Gamingbolt، از منابع الهام تیم سازنده برای این اثر صحبت کرده است. او میگوید: «در طول توسعه، از چندین بازی که ترس و اتمسفر را به روشهای منحصربهفردی ترکیب کرده بودند، الهام گرفتیم. بازی Alien: Isolation الهامبخش اصلی ما بود، بهویژه برای مدیریت تنش و حس تعقیب شدن توسط دشمنی که نمیتوان بهشکل مستقیم با آن روبهرو شد.»
مواورو همچنین از آثار دیگری مانند بازی The Last of Us، مجموعه بازیهای Amnesia، بازی Splinter Cell: Chaos Theory و بازی Thief بهعنوان منابع الهام یاد کرده است. هر یک از این بازیها در جنبههای مختلفی مانند مدیریت منابع، ایجاد ترس بدون نمایش مداوم دشمنان، مکانیکهای عمیق مخفیکاری و اهمیت محیط و صدا در بقا، روی بازی A Quiet Place: The Road Ahead تأثیر گذاشتهاند.
طراح ارشد بازی معتقد است که احیای ژانر وحشت در سالهای اخیر به سازندگان اجازه داده است تا ایدهها و رویکردهای جدیدی را در این ژانر کشف کنند. او میگوید: «امروزه شاهد تنوع بیشتری هستیم، از بازیهای اکشنمحور گرفته تا ترس روانشناختی و وحشت اتمسفریک مانند A Quiet Place: The Road Ahead.»
بازی A Quiet Place: The Road Ahead قرار است در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۶ مهر) برای پلتفرمهای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر شود.
آیا این بازی میتواند تجربهای ترسناک و جذاب مانند Alien: Isolation ارائه دهد؟ نظر شما درباره منابع الهام سازندگان چیست؟
نظرات